probleem Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

smookies12

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
21
Ik heb geprobreerd om office opnieuw te installeren, dat lukt ook gewoon. Maar ik blijf steeds een fout krijgen als ik word opstart het zet 'microsoft word is niet voor de huidige gebruiker geinstalleer. Voer setup uit om de toepassing te installeren'
Wat voor toepassing moet ik installeren, er kan tijdens de setup niet gekozen worden voor een gebruiker ofzo iets. Er zijn twee gebruikers op de computer, ik installeer het bij een bij degene waar ik het installeer geeft aan dat het niet voor de huidige gebruiker is geinstalleerd. Terwijl word het bij de andere gebruiker wel gewoon doet. Wat kan ik hier aan doen.

mvg

PeterJan
 
waarschijnlijk moet je het als administartor installeren en dan kun je kiezen voor wie wel en voor wie niet!
 
Waarschijnlijk heb je meerdere gebruikers op je computer, via configuratiescherm -- Accounts (oid) kun je zien welke gebruikers en welke rechten. Wanneer je een administrator bent kun je office zo installeren
 
Ik ben de beheerder van de computer alleen de andere gebruiker die is dat ook. Misschien moet daar wat aan veranderd worden.
 
Ik heb microsoft office opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik nu office 2007 alleen nu start word helemaal niet meer op. Terwijl het op de andere gebruiker wel opstart en je er gewoon op kunt werken:(. Beetje vaag
 
Ik had hetzelfde probleem met Office 2003 op XP. Opnieuw installeren helpt niet. De melding microsoft office is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd blijft komen.

Het probleem zit in het register. Wat ik heb gedaan (gevonden op een engels forum). Een nieuwe gebruiker (beheerder) aangemaakt op de PC. Als deze gebruiker in gelogd en de register sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office gexporteerd naar een bestand. Als mezelf aangemeld en deze sleutel geimporteerd int register. Office start weer als een zonnetje...

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan