armed assualt is een ieuw spel van 16 feb.
ik heb deze aangeschaft, maar nu krijg ik een error bij het opstarten
ERROR COMPILING PXEL SHADER PPSPECULARALPHA
waar kan dit aan liggen, of google is in engels mensen te vinden over dit probleem maar vind daar geen oplossing of wat het kan zijn.???
grafische eigenschappen van mij grafisch kaart zijn :
X1800XT 512 MB
512MBGDDR3
Shader Model 3.0
SuperAA
Ultra-Threaded Shader Engine
Support for Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 programmable vertex and pixel shaders in hardware
Full speed 128-bit floating point processing for all shader operations
Up to 512 simultaneous pixel threads
Dedicated branch execution units for high performance dynamic branching and flow control
Dedicated texture address units for improved efficiency
3Dc+ texture compression
High quality 4:1 compression for normal maps and two-channel data formats
High quality 2:1 compression for luminance maps and single-channel data formats
Multiple Render Target (MRT) support
Render to vertex buffer support
Complete feature set also supported in OpenGL® 2.0
nu heb k net iets uit gezet in de grafische kaart software.
en krijg ik die melding niet maar een andere
DXT1..DXT5 suppot missing
is hier een oplossing voor ?, of wat is betekend het eigelijk ?
Operating system: Windows XP with latest service pack installed, DirectX 9.0c August 2006 edition (included with demo), OpenAL (included with demo)
CPU: Intel Core/Pentium 4/AMD Athlon 2 GHz or equivalent (3 GHz recommended)
RAM: 512 MB (1 GB Recommended)
Video Card: 128MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above, only Ati and Nvidia chipsets are supported (256 MB of memory recommended)
Sound Card: OpenAL compatible (full OpenAL hardware acceleration capable card recommended)
Hard Drive space: 2 GB of free space is required to install and play the demo
Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection
HDTV Compatible (YPbPr)
waarom krijg ik nu die melding,onder steun toch alles
ps. sorry andere vraag kan gesloten worden. zat een fout in
ik heb deze aangeschaft, maar nu krijg ik een error bij het opstarten
ERROR COMPILING PXEL SHADER PPSPECULARALPHA
waar kan dit aan liggen, of google is in engels mensen te vinden over dit probleem maar vind daar geen oplossing of wat het kan zijn.???
grafische eigenschappen van mij grafisch kaart zijn :
X1800XT 512 MB
512MBGDDR3
Shader Model 3.0
SuperAA
Ultra-Threaded Shader Engine
Support for Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 programmable vertex and pixel shaders in hardware
Full speed 128-bit floating point processing for all shader operations
Up to 512 simultaneous pixel threads
Dedicated branch execution units for high performance dynamic branching and flow control
Dedicated texture address units for improved efficiency
3Dc+ texture compression
High quality 4:1 compression for normal maps and two-channel data formats
High quality 2:1 compression for luminance maps and single-channel data formats
Multiple Render Target (MRT) support
Render to vertex buffer support
Complete feature set also supported in OpenGL® 2.0
nu heb k net iets uit gezet in de grafische kaart software.
en krijg ik die melding niet maar een andere
DXT1..DXT5 suppot missing
is hier een oplossing voor ?, of wat is betekend het eigelijk ?
Operating system: Windows XP with latest service pack installed, DirectX 9.0c August 2006 edition (included with demo), OpenAL (included with demo)
CPU: Intel Core/Pentium 4/AMD Athlon 2 GHz or equivalent (3 GHz recommended)
RAM: 512 MB (1 GB Recommended)
Video Card: 128MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above, only Ati and Nvidia chipsets are supported (256 MB of memory recommended)
Sound Card: OpenAL compatible (full OpenAL hardware acceleration capable card recommended)
Hard Drive space: 2 GB of free space is required to install and play the demo
Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection
HDTV Compatible (YPbPr)
waarom krijg ik nu die melding,onder steun toch alles

ps. sorry andere vraag kan gesloten worden. zat een fout in