• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Optionbutton / Commandbutton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mati6n2

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Ik heb momenteel 3 optionbuttons geplaats. (Aan een knop (geen commandbutton) gehangen)

helpmijfotois1.jpg

Nu moet de tekst verschijnen (In de cel : Glas) als ik het aanvink of als ik bij andere iets intyp.

Ik heb al een tijdje zitten zoeken, maar uiteindelijk kwam enkel WAAR tevoorschijn in de cel :o

Laatst bewerkt:
Beste Mati6n2 ,

Doe 's een voorbeeldbestandje?
Je hebt bij Linked Cel een celadres ingevuld. Bij aanvinken komt daar WAAR te staan, en afvinken ONWAAR. Daar kun je gebruik van maken in de cel Glas:
=ALS(A1="WAAR";"hier je tekst";"")

Richard

Of als iemand me uitlegt hoe ik die optionbutton's aanmaak en laat verschijnen door op OK te klikken

Want al veel gezocht, maar niks gevonden :mad:

Private Sub maat1_Click()
If OptionButton1.Value = True Then

??

Laatst bewerkt:
Die hangen niet samen, maar op beide forums laat je nu vrijwilligers werk doen dat al door anderen gedaan is geweest. Door een link te plaatsen kan men eerst kijken wat de stand van zaken is.

Ik zal eraan denken.

Bij deze iemand die me verder kan helpen?

Bijna gans dit forum doorzocht maar niks omtrent dit gevonden.

Mvg

Laatst bewerkt:
Weet dat Excel niet houdt van kringverwijzingen :).
Maar kijk hier eens naar het voorbeeld filetje:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=284530

ps,
Ga geheel mee met Wigi zijn gedachten!!! zet een linkje naar het andere forum en omgekeerd(weer een nette kring :)). In dit geval weet een ieder of er al antwoord is en is de vindt kans OP een antwoord ook wat groter geworden :).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan