Controlpanel Soundmax weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Goede avond,

Na alles opnieuw geinstalleerd te hebben (na formatteren) ben ik het controlpanel van de Soundmax kwijt.
Deze had ik altijd in mijn werkbalk staan(blauw vierkantje met wit pijltje erin).
Ik heb nu nl. geen 5.1 geluid, en dat kon ik makkelijk instellen met de wizard en testen.
Iemand een idee hoe ik dat weer erop krijg?

Groetjes, Elaine.

Ik denk dat je vergeten bent de drivers van die geluidskaart weer opnieuw te installeren.

Kan ook dat Windows de standaard driver geinstalleerd heeft, waardoor je wel geluid hebt, maar geen controlmanager van je geluidskaart zelf.

Kan ook dat Windows de standaard driver geinstalleerd heeft, waardoor je wel geluid hebt, maar geen controlmanager van je geluidskaart zelf.

Ik heb de bijgeleverde DVD rom op een CD rom gezet en alles laten installeren.
Kan ik de controlmanager ergens downloaden?

De driver van je geluidskaart opnieuw installeren, dan zal de soundmax control weer in de configuratiescherm en systray te vinden zijn.

De driver is nu alleen geïstalleerd via apparaatbeheer, je dient het setupprogramma van die Soundmaxdrivers te gebruiken.

Dan heb ik het verkeerd begrepen...Sorry

Gaat dit over die Fujitsu

Probeer deze eens.

En bedankt voor het vertrouwen.:cool:

Beste Lange Pier,

Ook plaatste ik inderdaad deze vraag op een ander forum, daar ik graag ook voor evt. andere meningen opensta. Heeft niets met vertrouwen te maken :D

Verder heb ik de link gedownload die je me gaf. Als ik dan de huidige installatie verwijder zoekt de hardwarewizard hem meteen weer op en installeerd hem weer.
Weet dus niet hoe ik de jouwe dien te installeren dan.

Effe plagen, vind ik leuk, kon het niet laten.:)

Misschien het hele pakket, dat wel wil werken, heb er nog niet in gekeken, duurt lang, met binnenhalen, je kunt hem hier ophalen.

Effe plagen, vind ik leuk, kon het niet laten.:)

Misschien het hele pakket, dat wel wil werken, heb er nog niet in gekeken, duurt lang, met binnenhalen, je kunt hem hier ophalen.

Beste Lange Pier,

Ik zit al uren te *****n hier, pfffff:o
Jouw link is goed, daar zit alles is. Maar ik kan hem niet installeren. Weet niet hoe dat moet. Heb vanalles geprobeerd. Help me, please??

Uitpakken en de setup draaien, hoe probeer je het dan te installeren?

Maare, er staan daar zoveel drivers, waarvan deze inderdaad met alles erin is, maar of het de goede is?

Uitpakken en de setup draaien, hoe probeer je het dan te installeren?

Maare, er staan daar zoveel drivers, waarvan deze inderdaad met alles erin is, maar of het de goede is?

Het lijkt me goede daar ik soundmaxpanel zag staan enzo en het icoontje.
Heb de setup geraaid maar hij doet het niet, zegt dat het systeem gereboot moet worden en dan opnieuw proberen. Hoe moet dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan