Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaspersky is ook een prima scanner maar haalt het nou eenmaal niet bij NOD32.
Verschil moet er zijn hè.....
NOD32 vraagt ook veel minder van je systeem en scant razend snel en heeft naar mijn idee veel vaker updates.
Beide gedraaid en waar Kaspersky steken liet vallen had ik dat met NOD32 niet. Dus jullie kunnen roepen wat jullie willen. Voor mij haalt Kaspersky het nog steeds niet bij NOD32 en daar sta ik niet alleen in. Wat betreft de updates, je moet wel goed lezen....er staat NAAR MIJN IDEE en ik heb bij Kaspersky nog nooit iedere twee uur updates gehad. Maar goed waarschijnlijk hebben jullie dan aandelen in Kaspersky. En hoe bedoel je scansnelheid is niet belangrijk??? Dat staat bij mij mede voorop...ik heb geen zin een half uur te moeten wachten voordat hij eindelijk eens klaar is met scannen. Ik heb niet voor niks een snelle PC dan zit ik niet te wachten op een tragere scanner. Zeker van belang dus.
Ja de update functie van NOD32 doet soms een beetje vreemd. De ene keer wel automatische updates en de andere keer niet.
Scansnelheid is erg hoog bij NOD32 merk ik ook.
Verder leuk testje, maar 1 belangrijk ding wat mist en wat je ook niet zelf kan testen is hoeveel malware het programma vindt.
Maar goed, allebei zeer goede programma's die bij de top horen van anti-virusprogramma's!:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.