Welke Laptop Zou ik kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo allemaal kan iemand me helpen welke leptop zou ik kiezen Het gaat over deze klik

En over deze klik

Ik wil een laptop gebruiken voor bijvoorbeeld designen en surfen en om maximaal 1 spel te kunnen spele welke raden jullie me aan

Alvast Bedankt

Laatst bewerkt:
Als je er veel mee gaat slepen zou ik zeker de Toshiba kiezen... Zit erg solide in elkaar kan redelijk tegen een stootje...... heeft ook een goede "warmtehuishouding".....
Beide gebruiken shared memory met de videokaart, dat is jammer..... zeker bij gebruik met Vista zou het dan prettig zijn als er dan 2 Gbyte geheugen in zat [misschien kun je dat er tegen een "vriendenprijs" nog bij bedingen..... ]
Om te "gamen" zijn beide "matig" ....

Maar ik ga hem niet gebruiken om te slepen het is gewoon voor thuis zoals surfen, muziek luisteren, msnen etc.etc.

maar welke van de 2 die ik heb geplaatst is de beste.

Waarom neem je dan geen "desktop"? VEEEEL meer computerpower voor hetzelfde geld!
[dikkere harde schijf, meer geheugen, videokaart met z'n eigen geheugen, snellere cpu...maar ook [en dat is nog mooier] : gemakkelijk uitbreidbaar: extra schijf, nog meer geheugen, dikkere videokaart.... dat lukt nooit met een laptop.....

Maar om je vraag te beantwoorden [had ik al gedaan]: ik zou de Tosh [satellite] nemen... en er 1 Gig geheugen bij zetten..........

ik wou gewoon een laptop

Maar Welke Processor is beter

Intel® Core*™ Duo T2060

of

AMD Turion™ 64 X2 TL-50

licht er aan wat jij belangrijk vind

AMD is stabiel ,
En Intel is in het algemeen sneller.

Ik zou zelf voor intel kiezen.

Ik ben van gewonen pc van intel naar amd gegaan , paar jaar gelden
En de snelheid was bijna het zelfde ,

Ik heb zelf ook Laptop gekocht van het zomer