Ook? Video Ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
In de laatste computeridee staat een uitleg over downloaden van streams. In en met Firefox addons “Ook? Video ook!” gedownload en geïnstalleerd. Als test getracht “de schreeuw van De Leeuw” te downloaden. Ik krijg GEEN pictogram links onder in het venster van Firefox. Via internet gezocht en nogmaals op een andere manier de addon gedownload; ook dat levert niks op. Iemand een idee hoe het wel moet. Vond de workshop wel interessant, maar zonder goed resultaat helaas

ik heb de workshop gevolgd en bij mij doet hij het wel gewoon...

Komt dat icoontje als je iets kunt downloaden of moet dat er al zijn na installatie. Iets vinden om te downloaden blijkt ook moeilijk te zijn. Niet alles is daar geschikt voor.

Unplug geïnstalleerd. Via youtube getracht een filmpje te downloaden. Lukt niet. Overigens dat pictogram dat links onder moet verschijnen, is er ook niet. Jammer en bedankt voor het advies.

Deze heb ik uitgeprobeerd. Werkt bv met filmpjes van Google maar niet met "mooi weer de leeuw". Dat laadt het programma niet. Dat moet wel lukken met firefox en de addons. Wat ik nog steeds vreemd vind, is dat het icoontje links onder niet verschijnt. Als dat er is dan moet de rest vanzelf gaan. Heb jij een idee? Ik heb ze nog maar een keer geïnstalleerd, ook dat zonder succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan