BOBO Ricky NL
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2005
Hi all,
Ik heb eens een vraag... ( alweer
) Hoe kan het zijn dat mijn comp langzaam is met het spelen van spellen, en daarmee bedoel ik in het bijzonder dat mijn comp langzaam wordt zodra er wat van hem gevraagd wordt ( office werk gaat perfect, met goede snelheid ) En het opstarten van een spel kost ook niet belachelijk veel tijd.. Het wacht balkje gaat gestaag door, maar zodra je zeg maar in de game zelf zit... Bijv. Test drive unlimited gaat alles goed, totdat je in de auto zit... Maar de filmpjes spelen wel goed af zonder laggen enz. Ja het begin hapert soms, Ik kan echter op dit moment gewoon niet racen omdat mijn pc gewoon laggt
Zodra een tegenstander in de buurt komt dan begint hij te laggen ( haperen ) en dan lig ik en de zijkant... Dan houdt het op zodat ik op de weg kan komen... En zelfs bij hun... ( het lagt dan onderweg nog wel af en toe maar lang niet zo hardt als ik dan bij hun rij ) het lijkt er wel haast op dat mijn comp het een beetje moeilijk heeft met het berekenen van wat iedereen gaat doen... Ik heb dit wel met meer spellen zoals, Virtua Tennis 3, Race driver 3, Silent hunter 3 en 4, Need for speed carbon Black edition, Freak OUT, The Sims 2 + expanties enz, enz..... En toch heb ik wel de specs... ( Zie DXDiag TxT ) Dus ik snap hier helemaal niks van 
Zou iemand mij kunnen helpen ??? :thumb:
B.V.D. Greetzzzz BoBo
Ik heb eens een vraag... ( alweer

Zou iemand mij kunnen helpen ??? :thumb:
B.V.D. Greetzzzz BoBo