Computer langzaam met spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hi all,

Ik heb eens een vraag... ( alweer :p ) Hoe kan het zijn dat mijn comp langzaam is met het spelen van spellen, en daarmee bedoel ik in het bijzonder dat mijn comp langzaam wordt zodra er wat van hem gevraagd wordt ( office werk gaat perfect, met goede snelheid ) En het opstarten van een spel kost ook niet belachelijk veel tijd.. Het wacht balkje gaat gestaag door, maar zodra je zeg maar in de game zelf zit... Bijv. Test drive unlimited gaat alles goed, totdat je in de auto zit... Maar de filmpjes spelen wel goed af zonder laggen enz. Ja het begin hapert soms, Ik kan echter op dit moment gewoon niet racen omdat mijn pc gewoon laggt :o Zodra een tegenstander in de buurt komt dan begint hij te laggen ( haperen ) en dan lig ik en de zijkant... Dan houdt het op zodat ik op de weg kan komen... En zelfs bij hun... ( het lagt dan onderweg nog wel af en toe maar lang niet zo hardt als ik dan bij hun rij ) het lijkt er wel haast op dat mijn comp het een beetje moeilijk heeft met het berekenen van wat iedereen gaat doen... Ik heb dit wel met meer spellen zoals, Virtua Tennis 3, Race driver 3, Silent hunter 3 en 4, Need for speed carbon Black edition, Freak OUT, The Sims 2 + expanties enz, enz..... En toch heb ik wel de specs... ( Zie DXDiag TxT ) Dus ik snap hier helemaal niks van :confused:

Zou iemand mij kunnen helpen ??? :thumb:

B.V.D. Greetzzzz BoBo

Bijlagen

Kan toch nooit kwaad om even te vragen;

Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?
(wel eerst de oude verwijderen)

Euhmz, als je de drivers bedoelt van mijn videokaart, dan is het antwoord Ja, En die van Direct X weet ik niet zeker, omdat ieder spel steeds checkt of hij wel upto date is... En dat is ie volgens mij ook....

Mare, heb je een id dan?? Heb net windows er maar eens opnieuw opgezet... Maar dat heeft dus NIET gewerkt.... PLSSSSSSSSSSSSSS Mensjes ik heb uw hulp nodig wat moet ik doen?? Moet ik maar 1500 euro weg gooien??? :mad: :evil: :confused: :confused: :confused: :evil: :mad:

Ik weet niet of je videokaart AGP of PCI-E is en evenmin de socket van je processor :confused:

het kan zijn dat de systeemeisen niet met elkaar overeen komen, of dat er teveel rotzooi op je computer staat (bv. oude speller of programma's die er niet meer opstaan maar toch in het register staan, bekijk de temp mappen eens en maak die eens leeg.)

Ok, mare kan het mischien ook kwaad van dat ik mijn spellen vanaf een externe HD speel??

Enne rickky Er staat toch een txt bestandje bij met daarin al mijn gegeven over mijn comp, incl. Video kaart en sokket nmr. :thumb:

Greetzz bobo
Chip type: RADEON X800 GTO AGP (0x554F)

Laatst bewerkt:
Ik zou je toch aanraden om een nieuwe pc of video kaart te kopen.
ben je wel wat geld kwijt maar is het waard:D

Hij hoeft niet meteen aan nieuwe hardware te beginnen want de processor kan het wel aan en de videokaart ook, alleen testdrive unlimeted en NFS carbon is mischien wat teveel voor hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan