geen pictogramm en werkbalken bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie123

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
64
:( bij ''t opstarten van mijn pc zie ik alleen maar een achtergrondje zonder de windows werkbalk en zonder pictogrammen en daar blijft hij hangen, en kan ik alleen met mijn muis bewegen.

please kan iemand me helpen, ik heb geen geld voor een reparatie en moet hem voor school gebruiken:(

groetjes, sammie123
 
Opstarten in veilige modus, en een systeemherstel uitvoeren, misschien wil dat wel.
 
Hoi !

Kun je via Ctrl - Alt - Delete taakbeheer opstarten ?

Tweede tabblad - bestand - nieuwe taak- explorer.exe intrommelen.

Helpt dat ?

Greetz,

Harry.
 
neej, sommige gevalen lukt taakbeheer openen wel
maar zo snel als ik op nieuwe taak druk loopt taakbeheer vast :p
 
en zonet had ik wel weer gewoon windows en kon ik bf2 en alle spellen en zo draaien

heel vaag, toen starte ik hem opnieuw op met een opgelucht hoofd en hart, liept ie weer vast:(
 
Probeer het eens zo, installeer SP2 nogmaals erover, als je met ctrl, alt en delete taakbeheer hebt opgeroepen, en explorer hebt ingegeven, hier kun je SP2 downloaden.
 
Waarom denk je dat?
Overigens moet erna wel alle updates weer binnenhalen.

Zou toch ook maar beginnen met het veiligstellen van je belangrijke dingen, als dit niet werkt, heb ook nog kans dat je XP opnieuw moet installeren.
 
Waarom denk je dat?
Overigens moet erna wel alle updates weer binnenhalen.

Zou toch ook maar beginnen met het veiligstellen van je belangrijke dingen, als dit niet werkt, heb ook nog kans dat je XP opnieuw moet installeren.

nou ik hep nu wel gewoon windows met alles derop en deraan
maar net deej ie niet goed,
 
komt het misschien omdat ik de powerknop hep ingehouw, want daarvoor werkte hij ook normaal na 20 keer aan uithehe. nu doet ie het weer
en ik ben bang dat als ik de comp uitzet hij weer gaat vastlopen
 
jongens, ik had net welk gewoon windows na een tijdje op escape rammen. toen kon ik alles weer, maar toen ik hem opnieuw opstarte deej ie het weer niet:(
 
jah, hij zegt dat hij de benodigde versie van windows voor de installatie niet kan vinden

(in het engels)
 
JONGENS, OPGELOST :p, ff hitman pro derover gelaten, en tada, hij doet t weer, maar nu is tie weer naar de *****n :p. ik kom niet verder dan het schermpje veilige modus en al die zooi, als ik er op eenklik of geeneen, gaat ie door naaar het windows laadbalkje en dan start ie opnieuw op zo de hele tijd door
 
Hoi !

Waarom geen clean install !

Je bestanden back-uppen, evt. via een andere PC of 'n knoppix-CD, en WinXP opnieuw installeren.

Greetz,

Harry.
 
Omdat, ik garantie zegels heb, en die er niet af mag halen, anders dan hep ik geen garantie meer
*** seg:(, anders had ik ff inde kast gekeken, en had ik het misschien gefixt nu moet ik naar een winkel, en die sturen het terug naar acer fabriek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan