sjorske1980
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2007
Hoi, ik heb een vraag en ik omschrijf het maar even voor zover ik kan, want heb er heel weinig verstand van. Ik heb een paar dagen geleden een Acer Aspire 5611 notebook gekocht met daarop Windows Vista. De installatie ging goed, maar toen ik probeerde om op internet te komen, lukte dit niet. Ik heb een SpeedTouch 580 en kan op de 1 of andere manier gewoon geen verbinding maken met internet. De notebook herkent zeg maar wel dat er een signaal wordt uitgezonden (die van de speedtouch) maar hij kan er geen verbinding mee maken. Hij vraagt wel om de netwerksleutel in te voeren maar wanneer ik dit gedaan heb, zegt ie: de netwerksleutel is onjuist. En die is 100% zeker gewoon wel juist. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd maar het lukt gewoon niet. In de lijst (overzicht) met beschikbare netwerken staat er nu een rood kruis bij mijn SpeedTouch signaal.. Hoe kan dit en hoe kan ik dan wel verbinding maken met het internet..? Heb tenslotte de notebook aangeschaft om voor school informatie op te zoeken wat me nu dus onmogelijk wordt gemaakt.
Hartelijk dank als mijn vraag in behandeling wordt genomen.
Sjors.
Hartelijk dank als mijn vraag in behandeling wordt genomen.
Sjors.