CiD popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik word er niet goed van hier. Ik krijg met internet explorer constant een pop-up van CiD.
Het betreft best wel reclames van gerenomeerde merken (Telfort enz.)
Ik krijg die dingen sinds een week en ik weet niet hoe en waarom ik hier aan ben gekomen. Ook is mij niet bekend hoe ik er weer van af kom. Lavasoft, spybot, enz. vind niets (meer) en ik kom er ook niet achter van welke site die troep komt dus kan ik dit ook niet als restricted site invoegen.

Momenteel gebruik ik maar ff Opera of Mozilla, maar ik wil dit euvel uit mijn PC hebben. :evil: :o :confused:

Wat is CiD? Kun je een screenshot plaatsen?

(Download alvast en installeer Spyware Blaser, update het programma en stel beveiligingen in.)

Laatst bewerkt:
Hier is er zo eentje

cid.JPG

By the way

Ik heb nu idd spyware blaster maar die houdt het niet tegen hoor :(

Laatst bewerkt:
Mijn dochter had er ook een en het simpele verwijderen van CiD uit de softwarelijst ( start>configuratiescherm>software) was voldoende om het te verwijderen. Ze heeft het niet meer terug gezien.

Bedankt voor de tip. Ik had idd niet door dat ie onder mijn software in het config-scherm stond. Ik heb hem verwijderd en nu maar hopen dat het opgelost is nu.:thumb: :thumb:

Ik heb er veel vertrouwen in. Hier is hij al een week weggebleven ;)

Ik word er niet goed van hier. Ik krijg met internet explorer constant een pop-up van CiD.
Het betreft best wel reclames van gerenomeerde merken (Telfort enz.)
Ik krijg die dingen sinds een week en ik weet niet hoe en waarom ik hier aan ben gekomen. Ook is mij niet bekend hoe ik er weer van af kom. Lavasoft, spybot, enz. vind niets (meer) en ik kom er ook niet achter van welke site die troep komt dus kan ik dit ook niet als restricted site invoegen.

Momenteel gebruik ik maar ff Opera of Mozilla, maar ik wil dit euvel uit mijn PC hebben. :evil: :o :confused:

ik heb een zeer goed programma is "cleanser " . dit is een programma dat software volledig verwijderd , download HIER een proefversie . installeer het (kleine) programma en zoek "CID HELP" . voer met CID Help de uninstal-procedure uit en de vervelende pop up is weg . WERKT 100%

cid

Bedank voor jullie reactie, Ik heb alles geprobeert, maar hij blijft terug komen.:confused:

Zijn er nog meer oplossingen?:(

GR.

Bedank voor jullie reactie, Ik heb alles geprobeert, maar hij blijft terug komen.:confused:

Zijn er nog meer oplossingen?:(

GR.

stuur een mailtje en ik stuur je het programma terug (om cid help ) te verwijderen .
werkt 100%
yelloman ad telenet punt be .

CidPopUp

Bedankt voor jullie reacties maar het probleem is allang opgelost hoor. Volgens mij had ik de vraag ook al de status opgelost gegeven.

Ik heb inmiddels Vista op mijn PC staan.

HIervoor had ik CiD al verwijderd via de software verwijdering in het confi scherm.

Nogmaals allemaal bedankt

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Mijn dochter had er ook een en het simpele verwijderen van CiD uit de softwarelijst ( start>configuratiescherm>software) was voldoende om het te verwijderen. Ze heeft het niet meer terug gezien.

ik weet niet waar jullie cid in je software te zien krijgen maar in mijn software staat geen cid dus kan ik hem ook niet verwijderen!!!!
tenzij die met een ander naam wordt weergeven:confused:

ik weet niet waar jullie cid in je software te zien krijgen maar in mijn software staat geen cid dus kan ik hem ook niet verwijderen!!!!

download de gratis demo-versie van Cleanse Uninstaller .
eenmaal je het programma laat draaien zie je onder software "CID-helper" staan .
verwijder dit met het Cleanse-programma , volledig ! dus ook de register-sleutels en alle bestanden met de naam CID . (doet hij automatisch , je moet enkel "ok" aanklikken .

Download Cleanse Uninstaller : KLIK HIER

cid

download de gratis demo-versie van Cleanse Uninstaller .
eenmaal je het programma laat draaien zie je onder software "CID-helper" staan .
verwijder dit met het Cleanse-programma , volledig ! dus ook de register-sleutels en alle bestanden met de naam CID . (doet hij automatisch , je moet enkel "ok" aanklikken .

Download Cleanse Uninstaller : KLIK HIER

Hoi Yelloman,

Heb in configuratie. software "cid helper" verwijderd. Daarna, als dubbelcheck, op jou advies cleanse unistaller geinstalleerd en laten lopen. daar tussen de software gezocht en yes :):) het staat er niet tussen. dus ik dacht ben er van af.:thumb: maar nee na 5 minuten was er weer een cid popup. :confused::mad:

hoe nu verder. help!!!:(:(

Hoi Yelloman,

Heb in configuratie. software "cid helper" verwijderd. Daarna, als dubbelcheck, op jou advies cleanse unistaller geinstalleerd en laten lopen. daar tussen de software gezocht en yes :):) het staat er niet tussen. dus ik dacht ben er van af.:thumb: maar nee na 5 minuten was er weer een cid popup. :confused::mad:

hoe nu verder. help!!!:(:(

Willen jullie beide graag je eigen vraag over dit onderwerpstarten? De originele vraag was opgelost en dit geeft alleen maar verwarring.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan