Sapphire ATI Radeon X1650 pro werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MonKeyInTrouble

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo,

Ik heb onlangs een ati radeon x1650 pro aangeschaft en hij voldoet perfect aan de specs van mijn pc, dus ik plug het kaartje in maar dan krijgt ik geen signaal op mijn monitor.
Ik heb overal gezocht naar een oplossing maar vond die dus niet, ik ben ook al een nieuwe gaan halen in de winkel en die werkte ook niet.:(

Weet iemand raad?

Geef eens wat meer info. Systemspecs, voeding, hoe aangesloten etc.

de ati readon x1650 moet je direct op je voeding aansluiten ! en is je voeding ook wel sterk genoeg ?

De voeding is sterk genoeg want dat hadden we al gecheckt en we hadden verschillende vrije connecties geprobeerd, nog werkte hij niet.

Systemspecs:
-Intel Pentium4 processor 540
-512Mb DDR
-200 Gb vaste schijf
-ATI Radeon X300SE

Maar toch nog wel benieuwd welk merk voeding en hoeveel Watt...

Heb je enig idee waar ik dat kan vinden want ik weet het niet uit mijn hoofd mijn pa ook niet en ik kan het nergens op de pc vinden.
P.S: Sorry voor mijn noobigheid, ik weet gewoon weining over hardware.:o

Het staat ongetwijfeld op de voeding zelf, en hoe weet je anders dat de voeding voldoende was voor deze videokaart?

Dus waarschijnlijk toch het probleem, een onbekende B-merk voeding van (op papier) maar 300 Watt...

ik dacht ook dat probleem met de voeding te hebben. want op de doos staat 350watt of meer

Wil ik best geloven want jullie zijn de pro's maar mijn pa zei dat het op die 50Watt niet zou aankomen :confused:

P.S: Ik ga nu mijn pa kletsen geven.( grapje, die krijgt hij later wel.)

Ja, en bedoelen ze nog een stabiele A-merk voeding, die niet alleen een kort piek-vermogen kan leveren maar een constante stabiele spanning. Om optimaal gebruik te kunnen maken van een XT1650 pro is eigenlijk een goede 450W voeding nodig!

Ooh now i finally have enlightment sensei.
Nee hoor erg bedankt voor de hulp, ik ben heel tevreden van Helpmij.nl
Binnen de 10 minuten van mijn vraag had ik al antwoord :thumb:

Ik ben er achter gekomen dat ik de winkelier kletsen moet geven want hij had mijn pa verzekerd dat het zeker zou werken op onze 300Watt voeding :shocked:
:mad: Salesmen!:mad:

Maar ze zeggen wel vaker dingen die later niet waar blijken te zijn, zoiets heet verkooppraatrje!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan