Vervelende foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sw1vkl

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2005
Hallo daar!

Kan iemand mij helpen met deze vervelende, elke keer opduikende tijdens het opstarten, foutmelding?

exception processing message c0000013 parameters 75b0bf9c 4 75b0bf9 75b0bf9c

Heb erop gegoogled maar geen oplossing gevonden. Ook wordt er een driver melding gegeven (geen cd in de speler e.d. terwijl daar niet om gevraagd is) maar ik weet niet of dit relevant is.

Alvast erg bedankt!

Groetjes Sabine!

Je bent niet alleen :confused:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=exception+processing+message+c0000013&btnG=Google+zoeken&meta=
Heel veel meldingen hierover en zo te zien allemaal van deze week.
Geen oplossingen maar wel veel speculaties, waarschijnlijk heeft het iets te doen met de laatste updates van microsoft. Probeer eens een systeemherstel naar een datum voor de laatste "Software distribution" vermelding op je systemherstel kalender.
Deze Software Distributie herstelpunten worden gemaakt tijdens de installatie van M$ updates.. :confused:

I have teh same problem with a completely different configuration.
> looking to other fora it seems as if it was due to late XP update .
> Thank you Bill to settle that ...

van een forum gepakt, het kan zijn dat er idd een bug in de patches van xp zitten probeer de laatste updates te verwijderen.

Ik had dit probleem ook steeds en heb uiteindelijk een oplossing gevonden waar ik wel mee kan leven.
Sluit op iedere USB poort een aparaat aan, en verwijder vervolgens deze aparaten op een correcte wijze dus:
Met de optie "Hardware veilig verwijderen" rechtonder in de taakbalk.

Het is dus geen virus of wat dan ook (wat ik ook veel gelezen heb).

mvg,
Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan