Stekker DVD-Recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toto1991

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
16
Dit heeft niet echt met de DVD-Recorder op zich te maken want het is namelijk zo.
Ik heb hem tijdelijk op mijn kamer staan en daardoor staat hij niet zo mooi gaat de stekker voor mijn deur langs en dan een stukje omhoog. Nu is mijn broertje eroverheen gestruikeld en nu staan die pinnetjes schuin. Nu vraag ik me af moet ik proberen ze terug te duwen? Want ik kan hem nog wel in het stopcontact doen en dan zou ik gewoon die stekker omhoog kunnen duwen. Maar zouden ze dan kunnen breken?

Bedankt!
 
Pinnen verbogen

Als pinnen niet te veel zijn verbogen kun je ze rustig rechtbuigen. Maar pinnen zijn erg hard en daarom ook broos, dus wees voorzichtig.
De pinnen van een drive of DVD zijn zeer hard. Als de pennen niet meer dan 45 graden zijn verbogen, lukt het wel meestal om ze recht te buigen.
Sommige van die pinnen zijn gewoon aarde en daarvan bestaan er meerdere.
Het hangt er dan vanaf of het een singaalpin of een aarde is.
 
Het lijkt mij dat het hier om de "netstekker" gaat? Gewoon dat ding dat in het stopcontact gaat? Daarvan kun je proberen de pennen met een tangetje recht te buigen [niet in het stopcontact doen en dan rechtbuigen, want dan breekt er in het stopcontact van alles af en ben je nog verder van huis].... Mocht dat niet lukken dan gewoon voor € 1 een nieuwe stekker kopen en die er aan zetten [oude stekker afknippen, draadjes beetje strippen en vastschroeven]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan