usb probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilertrain

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
ik wil een webcam plaatsen, maar de computer staat ongeveer 30 meter verderop...
ik kan wel een computer plaatsen daar maar ik wil dan wel dat ik een bewegend beeld heb op de andere computer en dat ik dit met hetzelfde programmatje wat ik heb ook op internet kan plaatsen...(ofwel ik moet de webcam kunnen besturen via de andere pc) er ligt een kabel, maar dat is geen usb of netwerkkabel mr er ligt een oude pttkabel met iets van 100 aders is het mogelijk om dese te gebruiken of moet ik dan allerlij dure apparaten aanschaffen?

Laatst bewerkt:
Er is een oplossing tot 50 meter, maar het kost wel wat. Ik weet niet of er ook een USB 2.0 versie is.

Laatst bewerkt:
ik heb even gekeken, mr ik vind t wel erg duur, is er geen andere mogelijkheid?

ik heb ook hier evebn gekeken, maar t is ook nog best wel duur, ik heb mr iets van 10 euri te besteden, en de kabels die ik heb zijn gratis, maar daar kan het niet mee begrijp ik
draadloze cameras met een beetje kwaliteit zij best wel duur... ik heb wel een goede usb camera die ik kan gebruiken dus een andere camera is niet nodig den ik
is dit echt de enige mogelijkheid, of kan het wel als ik een kabel trek...

Laatst bewerkt:
Hoi !

USB-kabel van 30 + mtr. gaat niet werken !!

Dus.....

Netwerkkabel wel, maar dan heb je een (oude) PC nodig.

Voor niets gaat de zon op !

Greetz,

Harry.

een 2de pc is niet zon probleem, maar hoe kan ik dna vanaf de 1e pc de webcam bedienen?
en kan die netwerkkabel dan via een oude pttkabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan