Trust 120 spacec@m drivers voor vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin2130

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Ik krijg mijn webcam niet werkend onder Windows Vista.
Ik heb ook al op de website van Trust gekeken, maar aar zijn er geen drivers voor.
Weet iemand aanders dan een oplossing?

Lukt het niet via de windows update? Als je de webcam in de computer steekt en dan op update drukt is het misschien mogelijk dat hij met een link voor de driver komt. Dit lukt bijvoorbeeld voor mijn geluidskaart en pocktpc.

Voor veel webcams zijn er nog geen driversvoor Vista, ook voor deze Trust niet. Op de site van Trust heb je dat zelf al ondervonden denk ik:). Je kan hem simpelweg (jammergenoeg) niet gebruiken, ik heb hetzelfde probleem met mijn logitech gehad.

Laatst bewerkt:
hmm beetje laat maar ik heb nu mijn Trust Webcam (spacecam 320) werkend gekregen onder vista.

Wat heb ik gedaan...

Ik heb qc1150.exe gedownload (van logitech)
http://www.opendrivers.com/driver/240120/logitech-quickcam-software-11.5-windows-2000-xp-vista-x32-free-download.html

Eerst installeer je dit en vervolgens plug je je camera in.
De camera zal door windows gedetecteerd worden en bij mij komt er nu ook "Spacecam 320 gevonden" (of iets dergelijks) te staan. Echter in het programma van logitech werd de camera niet herkend maar goed, als ik skype bijvoorbeeld opstartte en bij video keek kreeg ik mooi het beeld te zien :D

Dus misschien is dit ook de oplossing voor jou of anderen.

Cheers

Ik krijg een foutmelding als ik de logitech driver open:

Logitech QuickCam-installatie

Dit product is niet ontworpen voor uw besturingssysteem. Kijk op het internet voor een nieuwe versie

Heb Vista Home 64

vraag is van 2007.
dat zal nu wel opgelost zijn.
maak even een eigen nieuwe vraag aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan