Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de root-directory van het kaartje zit een systeembestandje: @samsung.ess
Als je dit met de PC verwijdert, is het probleem opgelost en het kaartje weer te gebruiken.
Let op! Dit is een verborgen systeem bestand.
0. Formatteer de microSD als FAT32 mét een label. Bij mij was deze stap echter niet nodig.
1. Zet je toestel uit
2. Plaats de microSD
3. Zet je toestel aan, toets pincode in
4. Ga naar Menu (Menu), My files (Mijn bestanden), 6. Memory card (Geheugenkaart)
5. Als je nu 'Not allowed' ('Niet toegestaan') als foutmelding krijgt, haal dan de microSD uit je toestel en ga naar stap 1.
6. Je ziet nu een aantal mappen. Ga naar Options (Opties), 5. Memory Card Settings (Instellingen geheugenkaart), 2. Format card (Kaart formatteren) en druk op Yes (Ja)
Nu werkt je Kingston 1GB microSD op je D900. Helaas werkt het niet meer zodra je je toestel uit en aan hebt gezet. Nu is er echter een shortcut beschikbaar:
7. Zet je toestel aan
8. Haal de microSD uit je toestel
9. Ga naar Menu (Menu), Settings (Instellingen), 2. Phone Settings (Telefoon-instellingen), 8. USB Settings (USB-instellingen) en kies voor Mass Storage (Massaopslag) zonder de USB-kabel op een PC of laptop aangesloten te hebben
10. Ga terug naar het begin door op het rode telefoontje te drukken
11. Plaats de microSD en druk onmiddelijk twee keer op de knop aan de rechterkant van je toestel om de camera te activeren, vóórdat je de melding krijgt dat je een kaart hebt geplaatst
12. Als het goed is krijg je nu de melding dat USB in gebruik is. Als je nu je kaart probeert te openen zal het (bij mij tot nu toe altijd) gewoon werken en geen foutmelding meer opleveren.
Stappen 7 - 12 zijn te vermijden door nooit je toestel uit te zetten. Mijn persoonlijke mening? Ik vind het een ******ige koppelverkoop die Samsung zo bewerkstelligt met SanDisk; vandaar deze HOWTO in plaats van het advies 'koop SanDisk'
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.