P5W DH Deluxe doet niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Hoi beste leden,

Ik ben op dit moment bezig met me nieuwe pc aan het bouwen.Ik heb een P5W DH Deluxe met een duo core 2 6400 ,1 gig ram ddr2, 600w voeding.Ik heb alles goed aan gesloten volgens documentatie etc maar helaas gaat me pc niet aan. Ik wou graag weten of iemand ook ooit zow een probleem heeft gehad en hoe hij/zij het heeft opgelost. Alvast bedank voor jullie hulp.

Vr Grt Alan

loop alle draden en stekkers ff na

meestal heb je dan gewoon iets niet goed aangesloten

greetzz...:cool:

okeej ga ik heel ff doen.Als ik hem aan maakt dan draaien de coolers heel ff en dan slaat alles weer af .Raar is dat !!!

Afstandsbusjes zijn busjes van koper die je plaatst tussen je systeemkast en je moederbord. Dit om te voorkomen dat je moederbord sluiting kan maken met het metaal van je PC kast. Die scheppen dus een afstand tussen kast en moederbord, vaandaar de naam

wel coole kast zeg:cool:

maar idd heeeeeel raar

er hoeft maar ergens in je pc een defecte of losse component te zitten om de hele pc niet te laten starten

en omdat de ventilatoren even sjoege geven is gewoon net zoals bij iedere start van de pc dat ''ie zichzelf test''

greetz....:cool:

Mooie foto maar eh. zo kan je nou niet bepaalt goed zien of alles goed is aangesloten

kan het zijn dat ik tijdens het in bouwen van mijn processor dat ik statisch geladen en dat de processor daardoor kapot is gegaan ????

Daar heb je gelijk in, maar misschien kan het ook iets anders zijn wat ik verkeerd heb gedaan. Zal het misschien aan de vier koelers liggen die tegelijkertijd opgestart moeten worden??? Ik maak zo nog een paar foto's..

Dat lijkt me een redelijk voorbarige conclusie, ik denk in eerste instantie ook dat er iets niet goed is aangesloten.

Ik denk daarbij aan de processor en processorkoeler en fanaansluiting

Dan moet je misschien in de bios de fandetectie voor de cpu fan uitschakelen??

(wanneer je er tenminste 100% zeker van bent dat je CPU goed gekoeld wordt)

Dan moet je misschien in de bios de fandetectie voor de cpu fan uitschakelen??

(wanneer je er tenminste 100% zeker van bent dat je CPU goed gekoeld wordt)

Mijn PC gaat helemaal niet aan. Bij start knop gaat hij nog geen 1 sec aan dan weer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan