Opzoek outlook map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy-P

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Beste Helpmij lezers,

Ik heb een andere computer dus ook een andere harde schijf. Ik wil mijn outlook overzetten op die andere hardeschijf. Ik kan dus een nieuw account aanmaken in outlook maar mijn vraag is aan jullie :

Ik zoek een map waar alle emails instaan en al mijn instellingen zodat ik die map op die andere harde schijf kopieert en dan gewoon me outlook heb zoals ik het nu op deze pc hebt

Hoop op duidelijke antwoorden... alvast bedankt voor de medewerking.....

locatie outlook bestand

Ga in outlook naar beeld en klik op mappenlijst.
Klik met rechts op de hoofdmap en ga naar de eigenschappen > geavanceerd.
Bij de bestandsnaam staat als het goed is de locatie van het bestand 'outlook.pst'
Verplaats dit bestand naar de map nieuwe pc. Ga in je nieuwe outlook bovenin naar extra > e-mailaccounts > bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen [volgende] > Nieuw Outlook-gegevensbestand > OK (als ...(.pst) gemarkeerd is) > kies de map van het oude pst-bestand, selekteer het bestand en klik OK.

Als het goed is ik het nu gelukt

SUCCES!!! ;) :thumb: :)

ps. ik heb outlook 2002 (uit office XP) gebruikt, bij oudere of nieuwere versies zal het ongeveer hetzelfde werken

was dit topic beetje vergeten maar ik heb het niet kunnen vinden.. ik heb outlook express... maar weet niet hoe ik het daar moet doen..

Ik zou niet weten hoe het met outlook express gaat.
Misschien iemand anders???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan