Word 2000 maak hier uw tekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-W-Buijtendijk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2000
Berichten
167
ik zou graag willen weten hoe je in word office 2000 het grote raster waarin staat MAAK HIER UW TEKENING uit kan schakelen dit komt er in als je bij tekenen op de rechthoek of ovaal aanklikt ik vind het behoorlijk irritant
 
ga naar extra - opties - algemeen en dan het laatste van de eerst groep (ik heb hier alleen de engelse versie).

steven
 
Word 2000

Bedankt ik heb het gevonden J.B.
Nu even de volgende als ik een b.v. een vierkant of een foto op mijn scherm heb en ik scrol naar boven of naar beneden dan stuft hij dat gedeelte uit dan druk ik onder in de blauwe balk 2x op de icoon van word en dan staat alles er weer netjes op wat zou dat zijn??
 
Laatst bewerkt:
volgens mij komt het als je even wacht ook goed. het heeft m.i. te maken met het refreshen van het scherm. afbeeldingen vragen ook wat van het systeem.

steven
 
Word 2000

Ik heb een Pentium 4 Dualcore2 met een ram geheugen van 2 Gb en een goede video kaart Radeon 9600 Pro dus?
 
Ik heb een Pentium 4 Dualcore2 met een ram geheugen van 2 Gb en een goede video kaart Radeon 9600 Pro dus?
ik ben geen kenner van systemen en hoe je zo'n dingen verder optimaliseert. je zal me dus tegenkomen op de fora word, excel, office, maar niet op het gedeelte systemen. misschien moet je daar een nieuwe vraag stellen en deze afsluiten.

steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan