Intel Audio Studio 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brummos

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Hallo allen,

ik ben op zoek naar intel audio studio (IAS) voor Windows Vista. Want de XP versies werken niet op windows vista, en zonder dit proggie heb ik geen 7.1 maar 2.1 geluid (beetje zonde van alle boxen) Ik heb een D955XBK intel moederbord.

Nu heb ik al op de intel site gekeken. Maar daar kan ik het dus niet downloaden.
En wat ze op de intel site zeggen dat het bij de nieuwste audio driver zit is ook niet waar, want dat heb ik al getest. een email adres is ook niet te vinden op de intel site, alleen maar een dom vragen formuliertje wat je in kan vullen, maar daar heb ik niks aan.

Dus, weet iemand hier een oplossing voor? of heeft iemand het zelfde probleem? Graag reageren want ik zit al tijden te zoeken naar een oplossing voor dit probleem.

thnx

Heb wel Intel drivers voor Vista gevonden.

Intel® Audio Studio, Included with the audio driver.

ik weet niet of jij mijn porst wel volledig leest, maar ik schrijf dus, dat dat onzin is want ik heb dat ding al gedownload en het zit er niet in.

en ik weet wat ik zoek, want ik gebruikte het ook op windows xp.

Mmm...ik vind bij mijn D915PBL met XP wel de Intel Audio Studio en in een vervolgpagina wordt ook de D955XBK genoemd, maar bij de beschikbare downloads voor de D955XBK met Vista kan ik nergens Intel Audio Studio ontdekken. Het lijkt er op, dat die er nog niet is?

Mmm...ik vind bij mijn D915PBL met XP wel de Intel Audio Studio en in een vervolgpagina wordt ook de D955XBK genoemd, maar bij de beschikbare downloads voor de D955XBK met Vista kan ik nergens Intel Audio Studio ontdekken. Het lijkt er op, dat die er nog niet is?

prcies, egt te belachelijk voor woorden, ik word echt boos daarvan, *** vista, *** intel. sorry voor de woorden ***. Maar er word een os uitgebracht en een half jaar later nog steeds geen goede audio driver die alle kanalen activeerd zodat ik 7.1 krijg.

Ik vind het belachelijk

een half jaar later nog steeds geen goede audio driver die alle kanalen activeerd zodat ik 7.1 krijg.
Nu moet je me even helpen. Intel Audio Studio is onder XP niet meer dan een extraatje, maar is niet essentieel voor de geluisweergave en -kwaliteit van je audio-systeem.
(Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar weer verwijderd, het gaf me veel te veel opgeblazen effecten :confused: ).

Volgens mij moet je met de juiste Audiodriver (heb je inderdaad het Sigmatel Audiosysteem aan boord?) én de juiste chipset-contollers goed 7.1 Audio op je PC hebben.

NB: ik zie dat je boos bent, maar om hier tegen mensen te gaan lopen mopperen helpt niet zoveel. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan