homepage zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayhup

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
ik wil dat als je een adres in een textbox set en op opslaan klikt dat dat adres als homepage wordt gezet

dat is mooi.
bedankt voor de mededeling.

Ik heb de theoretische oplossing voor jou probleem.
Waarom theoretisch: Windows, Antivirus, Antispyware, e.d. blokkeren de toegang
tot de volgende property, waardoor je een foutmelding krijgt:
Code:
Private Sub btnSave_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnSave.Click
       Registry.CurrentUser.OpenSubKey("Software").OpenSubKey("Microsoft").OpenSubKey("Internet Explorer").OpenSubKey("Main").SetValue("Start Page", "www.waxed.be.tt")
End Sub

P.S. Probeer met deze commands niet te veel te experimenteren. het zou wel eens
kunnen leiden tot de vern**king van jou windows! Lees eerst wat documentatie erover!
Indien je toch de registry zou willen aanpassen, moet je C++ gebruiken!

Laatst bewerkt:
Ik heb de theoretische oplossing voor jou probleem.
Waarom theoretisch: Windows, Antivirus, Antispyware, e.d. blokkeren de toegang
tot de volgende property, waardoor je een foutmelding krijgt:
Code:
Private Sub btnSave_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnSave.Click
       Registry.CurrentUser.OpenSubKey("Software").OpenSubKey("Microsoft").OpenSubKey("Internet Explorer").OpenSubKey("Main").SetValue("Start Page", "www.waxed.be.tt")
End Sub

P.S. Probeer met deze commands niet te veel te experimenteren. het zou wel eens
kunnen leiden tot de vern**king van jou windows! Lees eerst wat documentatie erover!
Indien je toch de registry zou willen aanpassen, moet je C++ gebruiken!
als ik dit onder mijn command zet wordt het dan veranderd?

Indien je dat kunt veranderen, dan moet je mij (en microsoft) zo snel mogelijk hierover inlichten.
Ik ben er 100% zeker van dat je in een project de registry settings van mircosoft
applicaties niet kunt wijzigen. Er is 1 mogelijkheid: in een setupproject kon (in VB.Net 2003)
je die regs wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan