NOD32 weer de beste !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Even op comparatives, dan op may 2007 klikken !

Sorry, maar NOD32 verreweg de beste !


Greetz,

Harry.
 
Ik ben zelf ook een NOD32-fan maar je moet naar meer dingen kijken dan alleen maar daar hoor, op basis daarvan kan je, vind ik, niet zeggen of er een anti-virusprogramma het best is.
 
Harry, een Nod32 fan? :D

Ik had alleen van jou wel verwacht dat je wat verder zou kijken. ;)
 
Harry, een Nod32 fan? :D

Ik had alleen van jou wel verwacht dat je wat verder zou kijken. ;)

Hij kijkt ook vooruit, maar NOD33 is er nog niet, en de letter K zit een stukje terug in het alfabet, dus achteruit...:D :D
 
Nod32 is deze keer in de Retrospective/ProActive Test (heuristc) de beste. :thumb:
Nu staat Nod32 daarom bekend, dat ze daar goed in zijn, dus eigenlijk niets nieuws onder de zon.

Kaspersky heeft met versie 7 voor het eerst ook een heuristic analyzer, en die doet het al beter dan versie 6.
Een ander gegeven is dat Kaspersky gebruik maakt van een 'Proactive Defense Module', dat is blokker aan de hand van gedragingen en dat werkt dus niet bij een 'On-Demand' scan.

De test van Kaspersky Versie 7 kun je vinden als je verder naar beneden gaat bij 'Comparatives'.
 
Laatst bewerkt:
Kijk jij verder dan Kaspersky Ton?
Is het slecht om niet verder dan NOD32 te kijken?:confused:

Ik ben NOD32-fan maar ik kijk verder, zie mijn vorige bericht. Er zijn meer gebieden waar een av-programma op beoordeeld moet worden.

En de virusscanner die voorkomt in het paradijs heb ik op aarde nog niet gevonden, maw, de perfecte is er voor mij nog niet.
En of 'ie er ooit nog eens komt...
 
Hoi !

Kapersky7 zou "advanced" krijgen, en nog geen "advanced+".

Snelheids van scannen valt ook tegen i.v.m. NOD32.


Ik heb niets tegen Kapersky, hoor, en heb de 7-versie zelf nog niet getest.

Maar de 6-versie vond ik wat tegenvallen, hetgeen ook uit de test van mei j.l. blijkt.


Greetz,

Harry.
 
Ja zeker kijk ik verder, er geen hand vol maar een land vol dus............
Ik had het ook niet over jou maar over Harry.

En >>Is het slecht om niet verder dan NOD32 te kijken?<<
Slecht is het niet, maar of het verstandig is...........???

En met die laatste opmerking ben ik het helemaal eens, en ik denk ook niet dat die AV scanner ooit gemaakt wordt.

Een mix van Nod32 (heuristic) en Kaspersky (Defs) komt wel aardig in de buurt. :)
 
Hoi !

Kapersky7 zou "advanced" krijgen, en nog geen "advanced+".

Snelheids van scannen valt ook tegen i.v.m. NOD32.


Ik heb niets tegen Kapersky, hoor, en heb de 7-versie zelf nog niet getest.

Maar de 6-versie vond ik wat tegenvallen, hetgeen ook uit de test van mei j.l. blijkt.


Greetz,

Harry.

Hoi Harry

Heb je ook naar eerdere datums gekeken ?
 
Hoi !

Zeker, ik krijg iedere maand een nieuwsbrief met de test.

Greetz,

Harry.
 
Hoi Ton,

Oke dan: "NOD32 deze maand als beste getest, niet voor de eerste keer !"

Zo beter ?

Greetz,

Harry.
 
Ik zet nod ook om de haverklap uit en het grootste nadeel van nod is dat als je een rar bestand uitpakt of een AIO die ik zelf maak het eeuwig duurt voor die laadt terwijl zonder virusscanner of een andere virusscanner het binnen enkele tellen klaar is
 
het verbaast mij meer en meer dat het verheerlijkte nod ( tot een tijdje geleden ) nu opeens zoveel nadelen blijkt te hebben ...:rolleyes:
 
het verbaast mij meer en meer dat het verheerlijkte nod ( tot een tijdje geleden ) nu opeens zoveel nadelen blijkt te hebben ...:rolleyes:

Owh, ik was niet de enige die het opviel :).
Weetje, ik vind zowel Kaspersky als NOD hele goede, én hele fijne scanners. Maar over beiden kan ik een kast met commentaar opentrekken.

Het kiezen van een scanner is in de eerste plaats smaak. Ik heb destijds een jaar licentie Kaspersky gekocht, vlak daarna kreeg ik de aanbieding voor een NOD. Ik ben overgestapt en was tevreden. Inmiddels heb ik nog een 2 jarige licentie NOD lopen op al mijn PC's. Wellicht dat ik na die twee jaar weer Kaspersky neem? Of een totaal nieuw geweldig product in de markt? Who knows..
Feit blijft dat kwaliteit belangrijk is, maar smaak ook :).
 
Als het over smaak gaat en de keus is tussen Nod32 of Kaspersky, dan kun je rustig de smaak laten prevaleren, want het zijn beide goede AV programma’s. :)
 
Ik gebruik nod32 maar heb ook jaren kaspersky gebruikt en die is toch sneller in gebruik, nod32 ziet het vunda virus/spyware maar verwijderen ho maar, dat moet ik dan met een bootcd doen en handmatig de dll's verwijderen
Foto: http://img276.echo.cx/img276/2754/minipe8pa.jpg
Ik denk dat geen enkele virusscanner perfect is.
Het belang van een virusscanner is groot maar niet zo groot als vaak wordt geroepen door de makers ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan