mails op verschillende sites niet meer toegankelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathias83

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
hallo,
zit met een groot probleem, hopelijk is er iemand die mij kan helpen. Ik geraak niet meer op mijn mail van hotmail, yahoo, de universiteit en kan ook niet op msn. Mijn pc wil zelfs de pagina niet weergeven bij yahoo en de universiteit om mijn naam en wachtwoord in te vullen. Hij geeft gewoon aan: this page cannot be found
Heb al vanalles geprobeerd en niets lukt er, voor de rest werkt mijn internet perfect en op andere computers lukt alles van mailen prima.
Beveiliging heb ik ook heel laag gezet, maar haalt niets uit.
Iemand een tip? Ben redelijk wanhopig aan't worden en al superveel tijd verloren met te zoeken naar een oplossing.

Help, help, help,... iemand?

Gebruik je een hostsfile ? zo ja is daar mee geknoeid ?

Welke beveiligingsoftware gebruik je ?

mailtoegang probleem

Ton.. Bedankt voor je antwoord,

Geen idee of ik een hostfile gebruik en of daarmee is geknoeid: weet eerlijk gezegd niet wat een hostfile is?

Van beveiligingssoftware heb ik hitman pro en zit Norton Internet Security 2005 en live update 3.0 van symantec corporations erop. Norton is niet vernieuwd,...maar zit er wel nog op.
Zou het daar iets mee te maken hebben?
Ik krijg bij msn als foutmelding dat het misschien met mijn firewall te maken heeft. Maar als ik op zoek ga naar een firewall in mijn computer dan is die niet te vinden.

groetjes

hallo mathias83 - (pag #3)

hier ook nog een klein beetje informatie...
http://www.compucor-pcdokter.nl/Tip2.html

ps:-- Vermeld nog even wat voor Firewall je gebruikt--(en vergeet je Beveiliging niet terug op Hoog te zetten) todat er een oplossing is..!

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
In Norton Internet Security zit een firewall, dus je hebt wel een firewall.
Kijk daar in de instellingen.
De hostsfile kun je hier vinden:C:\Windows\System32\Drivers\etc
Het bestand heet hosts zonder extensie en ziet er normaal zo uit:
(je kunt het bestand openen in kladblok)

# Copyright © 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a "#" symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
#
127.0.0.1 localhost

Bedankt voor jullie reacties,

ik kan voor de moment niet meer op mijn pc. Die is gisteren plots uitgevallen en wil niet meer aan. Mijn vader gaat er mogen eens naar kijken zodat hij weer draait en dan kan ik terug verder proberen. Wel een redelijk rampscenario aangezien ik een thesis moet schrijven!

Ik hou jullie op de hoogte!

Alvast heel erg bedankt!

Was al je Beveiligingssoftware wel Up to date..?
zoniet ook nog wel even doen.!

hey iedereen,

hier ben ik terug met nog steeds hetzelfde probleem, mail op verschillende sites niet toegankelijk.

ik heb ondertussen mijn hostsfile gecheckt en die ziet er net zo uit zoals door Ton voorgesteld. Dus daar is niets mis mee.
wat betreft mijn firewall binnen norton; deze staat ingeschakeld maar als ik dubbelklik om de instellingen van de firewall te bekijken en/of eventueel te wijzigen geraak ik niet binnen en krijg ik volgende melding:the feature you are trying to use is on an network resource that is unavailable. Try again or enter an alternate path to a folder containig the installation package 'ccCommon.msi' in the box below.
Verder krijg ik dan nog een venster: Fout 1706, geen geldige bron voor product ccCommon

Als ik de status van mijn norton antivirus bekijk dan staat er aandacht vereist: auto protect:uit, email scannen: fout,volledige systeemscan: niet voltooid, virusdefinities: fout, vernieuwingsdatum: fout, automatische live update: aan

Ik vraag me af of ik niet beter Norton er volledig afsmijt? En indien jullie dit ook denken: hoe doe ik dit het beste?

groetjes,

pag #8

Ik vraag me af of ik niet beter Norton er volledig afsmijt?

Wat toch je Eigen Beslissing blijft...
Maar er zijn Genoeg Goede Alternatieven...zowel Betaalde/alsGratis...Virusscanners.

opgelost!

:D hello,

bij deze wil ik even melden dat ik Norton volledig verwijderd heb en rararara... probs waren opgelost! Bij deze ook overgestapt naar AVG free en nu maar hopen dat alles weer een tijdje goed blijft.

Alvast bedankt voor jullie pogingen om mij te helpen!

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan