ik heb een pc met de volgende specs:
Moederbord = ASUS P5A bios
Videokaart = NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 AGP
Processor = AMDK6-2/400
Geheugen = 512 Mb PC133 (2x 256 Mb)
Harddisk = 12 Gb Seagate
DVD speler LiteOn
CD brander LiteOn 48x12x48x
Geluidskaart = Creative Sound Blaster AudioPCI 128
Netwerkkaart = Realtec fast Ethernet
FAX modem = E-Tech pci 56 rwm
ik wil graag mn pc overklokken omdat ik een programma draai die 450/500MHZ vraagt, dat heb ik niet en hierdoor loopt hij traag.
ik wil liever niet overklokken maar er is nergens meer een amd k6-2 500mhz te vinden voor socket 7.
zover ik heb kunnen vinden hierover is dat hij tot max 500mhz nog stabiel loopt icm dit moederbord dit was al getest door andere mensen.
alleen kan ik nergens vinden hoe dat nou moet, en nu hoop ik dat jullie me kunnen vertellen hoe dat moet.(en/of welke software ik nodig heb en waar ik die kan vinden)
ik weet dat er risico's aan verbonden zijn mja helaas het is niet anders.
mvg,
Moederbord = ASUS P5A bios
Videokaart = NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 AGP
Processor = AMDK6-2/400
Geheugen = 512 Mb PC133 (2x 256 Mb)
Harddisk = 12 Gb Seagate
DVD speler LiteOn
CD brander LiteOn 48x12x48x
Geluidskaart = Creative Sound Blaster AudioPCI 128
Netwerkkaart = Realtec fast Ethernet
FAX modem = E-Tech pci 56 rwm
ik wil graag mn pc overklokken omdat ik een programma draai die 450/500MHZ vraagt, dat heb ik niet en hierdoor loopt hij traag.
ik wil liever niet overklokken maar er is nergens meer een amd k6-2 500mhz te vinden voor socket 7.
zover ik heb kunnen vinden hierover is dat hij tot max 500mhz nog stabiel loopt icm dit moederbord dit was al getest door andere mensen.
alleen kan ik nergens vinden hoe dat nou moet, en nu hoop ik dat jullie me kunnen vertellen hoe dat moet.(en/of welke software ik nodig heb en waar ik die kan vinden)
ik weet dat er risico's aan verbonden zijn mja helaas het is niet anders.
mvg,
Laatst bewerkt: