red alert 1 over lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcavia

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
hallo,

ik probeer al een hele tijd met een vriend red alert over lan te spelen. we hebben hamachi en beide red alert 1 werkend op windows xp.

ik heb wat screenshots gemaakt van de opties die je kan kiezen om te spelen.

heeft iemand enig idee hoe ik dit moet instellen??

ps de plaatjes zien er raar uit, ik weet ook niet hoe dit komt.

screenshot015jz6.jpg

screenshot016hf5.jpg

Ken Red Alert 1 niet,

Maar hebben jullie beiden dezelfde versie ? Geen firewall cq virusscanner die het tegenhoud ?

nee dat zit wel goed, maar het is gewoon een oud spel en daarom kan je niet gewoon op het tabje LAN klikken ofzo zoals bij de meeste spellen..

Als je de plaatjes effe wat duidelijker krijg zou ik je wel kunnen helpen, Heb dit spel vroeger vaak gedaan via de lan maar weet niet meer precies hoe. Dus als je plaatsjes effe duidelijk krijgt kan ik je verder helpen

asd

Als je de plaatjes effe wat duidelijker krijg zou ik je wel kunnen helpen, Heb dit spel vroeger vaak gedaan via de lan maar weet niet meer precies hoe. Dus als je plaatsjes effe duidelijk krijgt kan ik je verder helpen

Ik heb dit vroeger ook dikwijls gespeelt over lan (directe verbinding tussen 2 pc's met een parallelle kabel op een com-poort). Ik twijfel er echter aan of het ook anders kan, je kan in de opties uiteindelijk maar kiezen tussen alleen com-poorten.

die plaatjes heb ik gemaakt met printscreen gewoon en op de een of andere manier worden ze dan zo. ik weet niet hoe ik dat kan verbeteren..

dus via hamachi zou het niet kunnen?

het is opgelost hoor! na lang zoeken heb ik een soort netwerk patch gevonden uit 1999 en daar kan je met een gratis account van EA games inloggen voor op het internet. en wonder boven wonder zijn daar ook nog redelijk wat mensen online.:D

Dit heb ik ook op red alert

ik denk dat die servers niet meer bestaan of hij loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan