toetsenbord reageert heel erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rrrrrrrr8

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
14
Ik heb een probleem
elke keer als ik een spel ga spelen gaat mijn toetsenbord heel erg traag reageren
als ik bijv op de w druk reageert ie pas 2 sec later
ik heb windows ere ook al een keer opnieuw geinstaleerd en nog steeds zelfde probleem
heb ook al een nieuw toetsenbord gekocht en nog steeds zelfde probleem
als ik gewoon dit bericht typ reageert ie normaal

wie kan me helpen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een probleem
elke keer als ik een spel ga spelen gaat mijn toetsenbord heel erg traag reageren
als ik bijv op de w druk reageert ie pas 2 sec later
ik heb windows ere ook al een keer opnieuw geinstaleerd en nog steeds zelfde probleem
heb ook al een nieuw toetsenbord gekocht en nog steeds zelfde probleem
als ik gewoon dit bericht typ reageert ie normaal

wie kan me helpen :rolleyes:



Besturings systeem van je video kaart instaleren en dan moet het probleem verholpen zijn...
 
Hey,

werkt de muis ook traag?
Is die ook traag, of probeer het gewoon;) , het spel in een lage resolutie te spelen.
Of verander de kwaliteit.

Of heeeel misschien kun je proberen een toetsenbord aan te sluiten met draad. Doe dit natuurlijk pas als je draadloos werkt :rolleyes:

Gr,
Mathijs
 
Hey,

werkt de muis ook traag?
Is die ook traag, of probeer het gewoon;) , het spel in een lage resolutie te spelen.
Of verander de kwaliteit.

Of heeeel misschien kun je proberen een toetsenbord aan te sluiten met draad. Doe dit natuurlijk pas als je draadloos werkt :rolleyes:

Gr,
Mathijs

nee mijn muis doet het gewoon perfect en het is geen draadloos toetsenbord
dus gewoon met een draadje
 
Probleem

Ik heb precies het zelfde probleem heel vaag en iedereen maar door zeuren over die drivers maar dat lost niks op heb jij het probleem al gevonden want ik word er knetter gek van
vrg. LockOn
 
heb je dat zo niet ingesteld (configuratiescherm)
 
Ik heb precies het zelfde probleem heel vaag en iedereen maar door zeuren over die drivers maar dat lost niks op heb jij het probleem al gevonden want ik word er knetter gek van
vrg. LockOn

nee k heb het probleem niet gevonde maar ik heb een andere windows versie gevonden en die geinstalleerd en toen werkte het weer
dus het lijkt op een bug in die versie van windows ofzoiets
 
nee k heb het probleem niet gevonde maar ik heb een andere windows versie gevonden en die geinstalleerd en toen werkte het weer
dus het lijkt op een bug in die versie van windows ofzoiets

wat bedoel je met een andere versie geinstalleerd? van xp home naar pro? Of omgekeerd?
of terug naar vista, 2000, 98?
 
wat bedoel je met een andere versie geinstalleerd? van xp home naar pro? Of omgekeerd?
of terug naar vista, 2000, 98?

nee ik had een versie van windows XP pro erop staan en heb daarna een andere versie van XP pro erop geinstalleerd
 
nee ik had een versie van windows XP pro erop staan en heb daarna een andere versie van XP pro erop geinstalleerd

huh!!!
een andere versie van xp pro? :p
gewoon herinstalleerd? dan want zover ik weet is daar maar 1 versie van, behalve de service packs dan
 
huh!!!
een andere versie van xp pro? :p
gewoon herinstalleerd? dan want zover ik weet is daar maar 1 versie van, behalve de service packs dan

jah ok :p
maar ik heb gewoon een andere xp met updates en alles er bij in gedownload van FTD en daarna die geinstalleerd
dat bedoelde ik eigenlijks :p
 
wel ja bij jou heeft dat misschien gewerkt maar de TS heeft dit ook al enkele malen geprobeerd maar zonder succes zo te zien
 
.

Ik heb windows ook opnieuw geinstalleerd maar naar 2 dagen deed ie weer precies hetzelfde als voorheen extra vaag:mad::confused:
 
.

Nee het is geen laptop
zal ff uitproberen van die link

maar waar kan ik het downloaden ik eindig op een pagina van microsoft
 
Laatst bewerkt:
wanneer je dat probleem pas weer na 2dagen terug hebt zal het iets in je handelingen zijn dat het probleem doet veroorzaken denk ik.

Wat kan ik niet zo direct zeggen
 
Ik heb dat probleem ook gehad. bij mij was het de driver van de geluidskaart die via windowsupdate binnen kwam, dus ik de drivers van creative (in mijn geval) netjes geinstalleerd en het werkte weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan