GeForce 8800, Open GL?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik heb sind een paar maanden een GeForce 8800 GTX 768 MB videokaart, met de laatste driver geinstalleerd. maar die ondersteund niet OpenGL en ik wil graag mn oude games zoals Mohaa, Sof2, Cod1 kunnen blijven spelen, die OpenGL nodig hebben.

kan iemand me misschien een driver aanwijzen die OpenGl heeft, maar tevens de nieuwere games goed speelt?

leon

Laatst ergens gelezen, dat iemand van SoF2 (vet spel :p speel het ook soms ) ook een 8800 had, en hetzelfde probleem

het was nu uiteindelijk opgelost, maar het enige wat hij erover zei was ''SciTech GLdirect''

Heb wat gezocht daarover, en je kan het proberen te downloaden (heb geen ervaring met dit, en ook geen idee wat het doet etc.)

http://www.scitechsoft.com/products/product_download.html

Weet niet of het met vista werkt (ik weet eignelijk sowieso niet of het werkt :p) En ik weet ook niet of er iets gaat gebeuren met de wat nieuwere games (lijkt me niet aangezien die toch geen OpenGL gebruiken volgens mij)

gebruiken op eigen risico :O

Laatst bewerkt:
bedankt voor het reageren, maar dit zegt mij ook niets. ik heb (gelukkig) geen vista maar gewoon xp professional. ik wacht dus liever tot iemand me iets meer hierover kan vertellen, of een driver met OpenGl weet. proberen is inderdaad op eigen risico, en aangezien mn nieuwe pc een kleine 3200 euro was probeer ik liever niets uit wat ik niet ken.

toch bedankt,, misschien weet iemand anders een atwoord?

leon

nou, ongelooflijk gewoon, heb helemaal geen nieuwe driver nodig zoals ik dacht, en zoals al mn andere video kaarten nodig hadden.
mn GF 8800 GTX 768 Mb ondersteund automatisch naast de 4.0 shader ook gewoon OpenGL, ongelooflijk gewoon. dus, probleem opgelost.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan