Unlock code Samsung E570, T-Mobile.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuswendelien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Hoe moet je je mobiel unlocken?

Hallo,

Ik heb onlangs een Samsung E570 gekocht (prepaid)..
Maar heb ook nog een abonnement lopen.
Dus wil ik graag de simkaart van mijn oude mobiel in de nieuwe zetten,

Maar dan kan ik niet bellen e.d. Want dat staat de provider niet toe!
Weet iemand hoe ik hem moet unlocken?

Mvg,
Wendelien Jansen.

Laatst bewerkt:
Dus je wil de Sim kaart van je abbo toestel in het Prepaid toestel doen als ik het goed begrijp?
Hoe lang heb jij dat abbo toestel al?
Na verloop van tijd (meestal een jaar) kan je gratis een unlockcode opvragen bij je provider.
Er zijn ook van die telecom zaakjes die het tegen betaling voor je doen. Meestal iets van 15 euro. Of dat ook met jou type toestel gaat weet ik niet

Dus je wil de Sim kaart van je abbo toestel in het Prepaid toestel doen als ik het goed begrijp?
Hoe lang heb jij dat abbo toestel al?
Na verloop van tijd (meestal een jaar) kan je gratis een unlockcode opvragen bij je provider.
Er zijn ook van die telecom zaakjes die het tegen betaling voor je doen. Meestal iets van 15 euro. Of dat ook met jou type toestel gaat weet ik niet

Ik heb hem jammer genoeg nog geen jaar.. Alleen die met abo was gestolen & Nu loopt dat 2 jarig abonnement jammer genoeg door.

Ik zal nog een op het internet kijken of mijn type telefoon ergens staat, bedankt voor de hulp! :)

unlock samsung E570

Hi Gwen :love:,

probeer dit eens:

Haal de SIM-kaart uit het toestel
Zet het toestel aan
De melding 'SIM-kaart plaatsen' kan genegeerd worden
Voer vanuit het beginscherm het volgende in: #0111*69619377#
Het toestel is nu SIM-lockvrij

Grtz John:)

@Lizzard,

het heeft geen zin om in een topic te reageren, die langer dan een jaar oud is. Denk dat de topic starter er inmiddels wel uit is of zelfs een ander toestel heeft.

Ik sluit deze topic daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan