4uonly

Status
Niet open voor verdere reacties.

Music man

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hoi, kan de webpagina 4uonly.biz niet meer krijgen. Krijg dan bericht 'de pagina is verlopen.....blablabla'. Ik ben al bezig geweest in internetopties, cookies verwijderd en van alles en nog wat maar kom er niet uit. Op computers bij anderen lukt het wel. Heeft iemand een idee? IE fix programma werkt ook niet.

Gr.Johan

Ik krijg op de page e volgende info:

Startpagina

Vanaf 3 juli tot en met 31 augustus zal er minder worden geupdate. Waarom? omdat het team van 4UOnly. biz ook vakantie heeft ;)
Zodoende zal niet het gehele team elke week aanwezig zijn en kunnen er maar een beperkt aantal updates per dag plaatsvinden!

Er zal uiteraard elke dag worden geupdate, maar niet zoveel als jullie gewend zijn!

Allemaal een heel fijne vakantie en we hopen jullie op 1 september (en gedurende de zomer mag natuurlijk ook) weer gezond en wel terug te zien :)

Draai hier FF 2 en IE 7....allebij openen ze gewoon te pagina

Hoi, kan de webpagina 4uonly.biz niet meer krijgen. Krijg dan bericht 'de pagina is verlopen.....blablabla'. Ik ben al bezig geweest in internetopties, cookies verwijderd en van alles en nog wat maar kom er niet uit. Op computers bij anderen lukt het wel. Heeft iemand een idee? IE fix programma werkt ook niet.

Gr.Johan

Het lukt mij ook niet. Krijg de volgende melding:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik hoop dat iemand kan vertellen wat er mis gaat.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at 4uonly.biz Port 80

Het lukt mij ook niet. Krijg de volgende melding:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik hoop dat iemand kan vertellen wat er mis gaat.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at 4uonly.biz Port 80

Vandaag lukte het weer wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan