Fout in het script voor internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slauerhoff

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Onlangs heb ik een nieuwe printer aangeschaft. HP Photosmart C3180. Bij de geinstalleerde en bijbehorende software zit een programma dat 'HP solution center' heet. Als ik een onderdeel daarvan aanklik krijg ik de melding 'Fout in het script voor internet explorer'. Zie bijlage. Weet iemand wat dit betekent? En is het misschien op te lossen door IE te deinstalleren en opnieuw te downloaden/installeren? :rolleyes:

krijg je die fout ook in een andere browser?

Installeer ff 1 en probeer, aangezien fout in script van IE is lijkt het me moeite waard.

internet explorer geavanceerde instellingen : foutopsporing in scripts uitschakelen (beide opties uitzetten)

internet explorer geavanceerde instellingen : foutopsporing in scripts uitschakelen (beide opties uitzetten)

Ik heb de vinkjes weg gehaald en dit is het resultaat: ScreenShot002.jpg

vis ta
Installeer ff 1 en probeer, aangezien fout in script van IE is lijkt het me moeite waard.

Bedankt voor je reactie maar het moet toch binnen IE zelf op te lossen zijn ..

En wat betekent 'fout in script'? Is dat een fout in de broncode van de taal waarin IE geschreven is? En als dat zo is, hoe komt die fout er dan in?

Laatst bewerkt:
Watchdog vroeg of deze vraag is opgelost ... Nou nee dus .. Dus als iemand nog iets weet. Ik houd me aanbevolen .. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan