cod 2 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten cod2

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Ik heb net cod2 aangeschaft, en als ik dan begin met de eerste level (training)zie ik alleen een wit scherm en Kompas meer niet!?de missie's kan ik met TAB wel zien maar vooruitkomen lukt niet! Weet iemand hier een antwoord op? ik draai onder xp systeem net nieuw nvdia geforde 8500 GT
hoe zie ik of directx up to date is?vlg mij heb ik 9!

Laatst bewerkt:
WELKOM OP HELPMIJ

je syssteem voldoet wel aan de game eisen?

heb je ook directx up to date?

en waar draai je onder?xp -vista?

Ik heb hier ook problemen mee en krijg het idee dat het aan de nVidia 8-serie kaarten ligt.
De laatste nVidia driver biedt ook geen oplossing neem ik aan?
Probeer eens de instellingen van je graphics iets lager te zetten, dat gaf bij mij min of meer een oplossing. Al blijft de stabiliteit van de game net onvoorspelbaar als het Nederlandse weer.

Ik heb net cod2 aangeschaft, en als ik dan begin met de eerste level (training)zie ik alleen een wit scherm en Kompas meer niet!?de missie's kan ik met TAB wel zien maar vooruitkomen lukt niet! Weet iemand hier een antwoord op? ik draai onder xp systeem net nieuw nvdia geforde 8500 GT

resolutie lager zetten helpt helemaal niks!heb jij hetzelfde gehad dan?

ik heb opnieuw directx geinstaleerd in de map van call of duty en hij doet het!maar waar is mijn healt gebleven? kan ik ook nog 2 geweren hebben?en hoe sla ik het spel op?

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb COD 2 momenteel niet op de pc staan, maar dacht je met F5 in de game kon saven.

nee, je kan niet zelf saven in cod2, weet dit 100% zeker.

heb zelf een level ge designed met cod2 en liep toen tegen dit probleem aan.

in cod2 heb je om de zoveel meter een savepoint, ga je daarna dood dan kom je terug bij dit punt. je kan dus niet zelf tussendoor saven.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan