Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, weinig kans. Ik voorzie om te beginnen alvast een stroomprobleem.
Maarreeh.... .. waarom zou je dat willen? Waarom uberhaupt nog ps/2 gebruiken, wat is er mis met USB?
Dat is wat anders, namelijk een S-video (6-pins) naar VGA.
volgens mij is het vragen om problemen. Je gaat op deze manier een muis (1) een verloopsnoer (2) een usb splitter (3) en een verloopstekker (4) aan elkaar knopen. Grote kans dat de weerstand door de lengte en het aantal verbindingen zover oploopt dat het niet meer werkt.
dacht het niet, VGA is 15 pens en s-video zit de rechte pen andersom.
dit is duidelijk PS/2 naar com.
Owja, ik dacht ''Blauwe stekker, VGA. En de andere kant van dat snoertje, zwart, dat is 9 van de 10 keer S-vid''
Vergelijk met maar met een tuinslang. Met één standaard slang gaat het water er gemakkelijk door. Ga je er vervolgens wat verloopstukken en andere stukken slang met verschillende diameters aan vast maken, dan wordt de druk zienderogen minder.
muis of keyboard op een compoort moet op zich lukken ja.
het gaat er ook niet om of verloopstekkertjes werken, maar ieder onderdeel vormt wel een belasting. Vergelijk met maar met een tuinslang. Met één standaard slang gaat het water er gemakkelijk door. Ga je er vervolgens wat verloopstukken en andere stukken slang met verschillende diameters aan vast maken, dan wordt de druk zienderogen minder.
Zo zal ook de weerstand (ohm) van de verbinding tussen pc en invoerapparaat toenemen. Als die weerstand te groot wordt, werkt het niet meer.
Waarom probeer je het niet gewoon eens met standaard USB apparaten? Elke muis / keyboard heeft tegenwoordig een USB aansluiting, dus je kan het gratis proberen, zonder dat je eerst allerlei verloopstukken hoeft aan te schaffen.
Waarom niet in je Bios instellen dat USB keyboard/muis op enabled staat. Zo kun je met een USB toetsenbord/muis hetzelfde als met een PS/2 toetsenbord/muis. De USB wordt dan meteen door het moederbord/Bios ondersteund.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.