Het probleem begon toen AVG automatisch een update ging halen
AVG zag een virus, verplaatste die naar de virus vault, na opnieuw opstarten kreeg ik niks anders te zien dan het lege bureaublad...vermelding probleem, kan wininet.dll niet vinden
Via taakbeheer ben ik met firefox op het net gegaan en vond dat wininet probleem met AVG direkt, blijkbaar ben ik de enige niet met dat AVG probleem
oplossing was, de wininet dll downloaden en in de map c:/windows/system32 map zetten
Dat heb ik gedaan...na opnieuw opstarten, hetzelfde probleem...
kan wininet.dll niet vinden
Dan heb ik dezelfde wininet.dll die ik gedownload heb ook in de map c:/i386 gezet
want ik de virus vault van avg zag ik dat er 2 wininet.dll stonden (stonden ja want ik heb ze per ongeluk verwijderd)
na opnieuw opstarten krijg ik nu deze foutmelding
kan de toepassing niet initialiseren OXC 0000022
Ook nog steeds een leeg bureaublad
geen idee wat er van programma's nog werkt, incredimail en explorer alvast niet
Kan iemand mij helpen aub?
AVG zag een virus, verplaatste die naar de virus vault, na opnieuw opstarten kreeg ik niks anders te zien dan het lege bureaublad...vermelding probleem, kan wininet.dll niet vinden
Via taakbeheer ben ik met firefox op het net gegaan en vond dat wininet probleem met AVG direkt, blijkbaar ben ik de enige niet met dat AVG probleem
oplossing was, de wininet dll downloaden en in de map c:/windows/system32 map zetten
Dat heb ik gedaan...na opnieuw opstarten, hetzelfde probleem...
kan wininet.dll niet vinden
Dan heb ik dezelfde wininet.dll die ik gedownload heb ook in de map c:/i386 gezet
want ik de virus vault van avg zag ik dat er 2 wininet.dll stonden (stonden ja want ik heb ze per ongeluk verwijderd)
na opnieuw opstarten krijg ik nu deze foutmelding
kan de toepassing niet initialiseren OXC 0000022
Ook nog steeds een leeg bureaublad
geen idee wat er van programma's nog werkt, incredimail en explorer alvast niet
Kan iemand mij helpen aub?