iconen in systeembalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Ik heb een paar dagen geleden al een topic geopend bij telefonie - infrarood/bluetooth, dat ik geen icoontje in de systeembalk krijg als ik mijn infrarooddingetje installeer.

Nu valt mij daar ook het volgende op:

Het is al een hele tijd zo, dat het icoontje van de volume er ook niet bijstaat. Nooit eerder zorgen over gemaakt, want dat regelde ik dan wel via het configuratiescherm.
Maar ik heb dus nu het idee dat er iets niet helemaal klopt met die systeembalk (dus dat het niet zozeer aan de installatie van infrarood ligt).

Nu heb ik zelf al van alles bekeken en geprobeerd.

Bij de eigenschappen van het geluid staat gewoon dat het geluid in de balk zichtbaar moet zijn.
Bij de eigenschappen van de systeembalk/aanpassen staat ie bij NIET-actieve items??????? Ook als ik hier "altijd weergeven" kies, komt ie niet te voorschijn.
Bij systeemconfiguratie-opstarten staat alles aangevinkt.

Dus hoe krijg ik mijn systeembalk weer in orde, oftewel......hoe maak ik van niet-actieve items, actieve items, want ik denk dat dat het probleem is (hoewel de infrarood daar weer niet tussenstaat)

Ik hoop dat iemand het antwoord weet......

Is het icoontje wel aanwezig bij de niet-actieve items? (dus als je het balkje uitschuift zeg maar)

Ik heb je link gebruikt en het ziet er nu goed uit. Bedankt!!

Nu alleen nog mijn infrarood-probleempje, maar daar staat al een topic voor bij telefonie. Alleen denk ik niet dat iemand daar een oplossing voor heeft, want ik heb nog steeds geen antwoord gekregen....maar goed, ik wacht geduldig af, haha.

Nogmaals bedankt!!

ha, daar ben ik alweer.........

Voor iets anders moest ik even mijn pc opnieuw opstarten, en je raadt het al...............weer weg!!!

HEEELLLLLPPPP!!!!!

Het af- en aanmelden bij Windows werkt wel, maar ook dan is het zo, dat als ik opnieuw opstart, dat het dan weer niet goed is.

En voor die Ostuni Workaround moet je dus naar Network Services, maar die staat er bij mij helemaal niet tussen (bij add/remove)????

Oeps.....zat bij het verkeerde te kijken.....ipv windowsonderdelen zat ik bij programma's.....

Ok, ik heb alleen nog geen tijd om nu opnieuw op te starten, dat komt morgen dan wel weer. Ik laat het jullie weten...........

Nou, het lijkt er allemaal goed uit te zien nu......

Ik zal dit topic afsluiten en eventueel heropenen als ik weer problemen krijg....

Bedankt weer allemaal

Groetjes, Karin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan