Problemen met opmaak in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Wanneer ik als test in een word document drie regels onder elkaar typ en ik wil bijvoorbeeld de bovenste regel rechts uitlijnen, dan worden de andere regels ook uitgelijnd.
Selecteer ik opnieuw de bovenste regel, dan worden alle regels geselecteerd.

Als ik inlog als administrator heb ik dit probleem niet. Het profiel werd reeds verwijderd maar zonder resultaat. Ook herinstallatie van office 2003 gaf geen oplossing.

Iemand een idee? Slaat word nog extra gegevens op van een gebruiker dat niet in het profiel staat?

met ctrl-z kan je de opmaak gedaan maken, uitgezonderd dat wat je wil. het zit m.i. toch in de stijlen. hernoem de normal.dot eens. als je word dan opstart, wordt er een blanco normal.dot aangemaakt.

steven

Arafy, het probleem is voor mij reeds opgelost deze middag.
Het lag effectief aan de normal.dot zoals je ook al zei.

De gebruikerssjablonen waaronder ook normal.dot zit stonden niet lokaal op de pc maar dit was zo ingesteld dat dit op een netwerkschijf stond.
Wanneer je daar de normal.dot hernoemde en je opende word en sloot word weer af, dan werd er geen niet normal.dot bestand aangemaakt.

Uiteindelijk besloten we Office 2003 van de pc te gooien en een nieuwe installatie uit te voeren van Office 2003 SP2. Wanneer je dan MS Word opende en terug afsloot werd er direct een nieuwe normal.dot aangemaakt. De opmaak werd getest en het zag er deze keer in orde uit.

Problem solved :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan