Hotmail er uit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij werkt hotmail vanaf vanmiddag ook al niet!

Hier ook al, sinds vanmiddag.
Ik heb de truc van 2-3 weken geleden toegepast en het werkt weer. Zou KPN er weer uit liggen?

Werkwijze:
Ga naar netwerkverbindingen en klik rechts op je LAN of Wireless verbinding
Kies eigenschappen, scroll naar Internetprotocol TCP/IP en selecteer deze
Klik op Eigenschappen en zet bij tabblad Algemeen een puntje bij De volgende DNS server gebruiken\
Vul daar in 208.67.222.222, Toepassen en OK

:D

Ik lees net dit jongens:

Live Hotmail naar 5 Gb [wo 15 aug 2007, 10:28]
Microsoft verhoogt de opslagcapaciteit van Live Hotmail naar 5GB. De softwaregigant gaat nu over rivaal Gmail heen, maar moet Yahoo met zijn ongelimiteerde opslag nog voor zich dulden.

Betalende klanten van Windows Live Hotmail Plus zien de ruimte van hun postvak stijgen van 4GB naar 10GB. Hotmail gebruikers kunnen de toename de komende weken tegemoet zien.

Microsoft is verder bezig met een update die de maildienst sneller moet maken en komt er een kknop voor gebruikers waar ze phishingsites kunnen aangeven.

Ik heb al ruim een maand geleden 5 GB gekregen...(gratis hotmail)

PS zie ik net pas, bericht was van 15 augustus.
Mooi dat het wat sneller zal gaan, want ik vond het zwaar ***

Maar ik denk niet dat Microsoft de oorzaak is, omdat het via een andere server wel weer goed werkt.

Laatst bewerkt:
Hier ook al, sinds vanmiddag.
Ik heb de truc van 2-3 weken geleden toegepast en het werkt weer. Zou KPN er weer uit liggen?

Werkwijze:
Ga naar netwerkverbindingen en klik rechts op je LAN of Wireless verbinding
Kies eigenschappen, scroll naar Internetprotocol TCP/IP en selecteer deze
Klik op Eigenschappen en zet bij tabblad Algemeen een puntje bij De volgende DNS server gebruiken\
Vul daar in 208.67.222.222, Toepassen en OK

:D

Werkt dit tijdelijk? Het werkt in ieder geval wel! Of moet dit op den duur weer terug gezet worden?

Gewoon over een paar dagen DNS weer op Automatisch terugzetten en proberen of het dan weer werkt. Maar ik zou dit nummer bij de hand houden, dit is al de tweede keer deze maand en vorige keer duurde het 3-4 dagen voor die DNS server hersteld was.

HetNet (mijn provider) meldt op hun site:

Storing

Storing opvragen diverse websites

Als gevolg van een storing kunt u problemen ondervinden bij het opvragen van bepaalde websites. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Begintijd: 19 Sep 2007 20:00 Eindtijd: Onbekend

20 september:
Volgens HetNet is de storing sinds vanmorgen weer verholpen en bij mij werkt alles ook weer normaal - met DNS op Automatisch

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan