drwtsn32.exe virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Hee! Ik heb een heel erg probleem met mijn pc:
De laatste tijd als ik iets wil openen krijg ik steeds een error van "drwtsn.exe".
ik kan dan niets anders dan op sluiten drukken en vervolgens sluit de bewerking waar ik mee bezig was, heel irritant dus.
Heeft u enig idee hoe ik dit eraf kan krijgen???
Alvast bedankt!

Dit hoeft niet perse een virus te zijn.

drwtsn.exe is Dr. Watson, een debugger van windows.

Maarre vertel eens wat meer over je pc???
Ik ben vooral benieuwd naar welke virusscanner je hebt en of je een webcam hebt, zoja welke ?

Hoeft inderdaad geen virus te zijn, doe wel voor de zekerheid de volgende online virusscan:

1 Ga naar de Kaspersky Online Scanner ( moet met Internet Explorer ) en klik dan op Kaspersky Online Scanner. Zorg dat in IE ActiveX toegestaan wordt en klik op Accept. Daarna komt er ( heel waarschijnlijk ) een gele balk bovaan, klik hierop en kies voor ActiveX-besturingselement installeren. En daarna moet je nog een keer op Accept klikken en op Install / Installeren. Nu wordt de laatste database gedownload. Klik vervolgens op Next. Daarna kan je kiezen wat en hoe er gescand moet worden. Kies voor een uitgebreide volledige scan door te klikken op My Computer. Laat na de scan alle gevonden virussen verwijderen.

drwtsn32.exe

Ik heb de scan gedaan--> er zat idd een virus in mijn computer. (Ik geloof een mp3 track uit mijn "shared"-bestanden.) dit bestand heb ik gewoon handmatig verwijderd (ook uit de prullebak) is dit genoeg??? Er stond namelijk geen optie bij Kapersky zelf om het virus te verwijderen omdat dit bestand "Locked" zou zijn??

Verder is het probleem van drwtsn32.exe gebleven. Ik heb op internet een beetje gezocht en de ene keer staat dat het wel een virus is en dan is het weer gewoon een op hol geslagen-debugger van windows!!???

Hoe kan ik hier vanafkomen of het uitschakelen? Het is namelijk heel vervelend dat vaak als ik wat open zo'n bewerkingsfout aangegeven wordt.

Alvast bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan