Alles bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

squertes

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe grafische kaart (Radeon X1650 Series Secondary, 512 MB) Sinds dien loopt mijn PC geregeld vast. Vooral als ik op internet sites zit zoals YouTube en als ik games speel, heel vaak dus :confused:.
Weet IEMAND wat ik kan doen??

jawel: for starters:

* zit de kaart goed vast in het slot
* zijn de drivers up to date

Naast voorgenoemde voorstellen al gekeken of je kaart kan in combi met je mobo??

Hoi !

Is de kaart goed geinstalleerd ?; d.w.z. de laatste drivers hier: http://ati.amd.com/support/driver.html gedownload (Catalist 7.9) ?

Koeler op de kaart stofvrij en draait de ventilator ?

Greetz,

Harry.

Ja dat is ook zo iets; als ik de laatste software installeer springt hij bij het opstarten op een blauw scherm dat mijn systeem een ernstige foutr heeft ontdekt en kan ik alleen in windows onder veilige modus binnen komen dus heb ik maar weer 7.4 geïnstalleerd.

Ik heb inmiddels de kaart aangeduwd en hij is (tot nu toe) nog niet vastgelopen. Wat al wel weg is dat ik kreeg in het begin ook altiujd een melding dat hij een bepaald bestand miste van ATI maar dat krijg ik nu ineens ook niet meer.... dus ff afw88 of ie nog een keer bevriest.

Mobo is de vaak gebruikte afkorting van moederbord

jawel: for starters:

* zit de kaart goed vast in het slot
* zijn de drivers up to date

Ik denk dat het aanduwen van de kaart heeft geholpen!! Eerst dacht ik bij mezelf: "Ja duh, tuurlijk zit ie er goed in! :P" Maar door hem dat laatste zetje te geven resette hij zeichzelf ff en daarna dee ie het super!!

Onwijs bedankt mannen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan