Gezocht: Amerikaanse WERKENDE proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

maliti

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Beste mensen,

Graag wil ik Amerikaanse televisie bekijken op abc.go.com.
Helaas kan dat niet vanuit Europa.

Ik zoek een WERKENDE en SNELLE proxy vanuit de United States.

Ik heb echt al uren gezocht op allerlei sites, van alles uitgeprobeerd. (Googlen heb ik gedaan. Ik ben op vele sites gekomen met allerlei proxies. Maar niets werkt tot nu toe.)

Heeft iemand een goede proxy voor mij? Zo ja, stuur me dan een bericht:).

Het klopt toch dat ik alleen het IP adres hoef in te vullen en de poort? (Ik gebruik Mozilla overigens. Beste moderator, als dit bericht beter past op een andere plek, ga uw gang)

Alvast bedankt voor de hulp:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb deze vraag inmiddels geplaatst in een andere rubriek op dit Forum: onder NETWERK--> netwerkveiligheid. Hopelijk zijn er mensen die mij kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
@Mederator

Inmiddels heeft een moderator mijn tweede geopende post gesloten! Dus men kan hier reageren op mijn vraag. (@ Moderator: Deze vraag van mij past toch beter in het subforum NETWERKVERBINDINGEN?? Ik zou dus deze topic sluiten en de topic bij netwerkverbindingen weer openen! Is logischer;))

Hallo,
Bedankt voor de moeite...eigenlijk is mijn vraag ook eigenlijk: Wie heeft er een Proxy die negen van de tien keer snel werkt ;-). Ik weet dat het van veel factoren afhankelijk kan zijn of een proxy werkt of niet.En dat het de snelheid oook elke keer kan verschillen. Maar bij mij heeft tot nu toe geen enkele echt GOED gewerkt, qua snelheid. Dus iemand een tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan