Welke versie van nero 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik heb zopas Nero 7 Ultra geinstalleerd in m'n vista.

Het enige dat ik mis uit nero 6: Imagedrive!

Bestaat er een (andere) versie van nero 7 die wel imagedrive heeft? Dan installeer ik die wel ff, maar kzou wel graag weten welke, want nero 7 installeren duurt immens lang, en hem in het nederlands zetten nog langer.

Dus welke versie van nero 7 heeft imagedrive? en wat zijn de verschillen met ultra?

bvd

In mijn Nero 7 (Premium) zit gewoon imagedrive (onder Extra).

De Ultra versie is voor de Amerikaanse markt, de Premium versie voor de Europese markt.

Ok, bedankt, dan ga ik de ultraversie eraf gooien en de premiumversie er eens opzetten. Nu hopen dat er geen verschillen bestaan in premiumversies.

Helaas ik heb zopas nero 7 opnieuw geinstalleerd maar dan de premium edition... (kijk eens aan, heb ik 39 minuten over gedaan) en imagedrive van nero staat er nergens bij...

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Kan ik het apart downloaden en toevoegen aan m'n nero-installatie?

Ik had het vroeger in m'n nero 6 maar die werkt niet met vista (die gebruik ik nog wel steeds in xp, want m'n nero 7 doet het niet zo goed in xp), of moetk nou gewoon wachten tot nero 8 eraf kan? (daar hebk wel eens imagedrive in zien staan)

Onder extra staat enkel:
Nero Burn Rights
Nero CD/DVD-speed
Nero drivespeed
Nero infotool
en nero scout

Laatst bewerkt:
Heb je een custom install gedaan, zodat je kan zien welke componenten worden geïnstalleerd ?
Via Nero Productsetup, zou je missende onderdelen moeten kunnen toevoegen.

Ja, ik doe altijd een customsetup. Het enige onderdeel dat ik niet heb geinstalleerd was inCD.

Maar de imagedrive stond er dus niet tussen...:confused:

Of is dat misschien omdat ik windows vista heb? Staat imagedrive al op punt voor vista?

zonee, wat kan ik dan doen?
Want ik vindt virtuele images kunnen bekijken sinds kort wel belangrijk...

Of is dat misschien omdat ik windows vista heb?
zonee, wat kan ik dan doen?

1. Zou kunnen, draai hier XP.
2. Je zou een ander programma kunnen gebruiken voor je virtuele drives.

Veel gebruikt is Daemon Tools (http://www.daemon-tools.cc/dtcc/index.php?)
Let er op bij de installatie dat er spyware geïnstalleerd wordt (is uit te zetten), en in de nieuwste versie is ook een optie om van Daemon search je zoekpagina te maken (kun je ook overslaan).
Verder zou je nog Virtual Clonedrive van Slysoft kunnen gebruiken (http://www.slysoft.com/nl/virtual-clonedrive.html), is ook gratis net zoals Daemon Tools.

Heb net op verschillende sites gelezen dat imagedrive er wel inzit in nero 7, maar niet kan worden geinstalleerd/wordt weergegeven in vista, wordt nog niet ondersteund door vista. Ook nog niet de imagedrive die in nero 8 zit:confused:

achjah...
Images zelf maak ik nog altijd met nero zelf.
Het enige wat ik nodig heb is een programma dat heel makkelijk een imagedrive moet kunnen instellen.

Kunnen deze programma's ook neroimages mounten?
Welke van deze twee is het makkelijkst in gebruik?
Ook de images moeten heel makkelijk in te stellen zijn en de imagedrive moet gemakkelijk uit te schakelen zijn (zoals in nero imagedrive), ik zet images nl vaak op een externe hdd en die moet niet onnodig blijven aanstaan.

Persoonlijk vind ik Daemon Tools het fijnst werken, maar dat komt misschien ook omdat ik het al jaren gebruik. Er zijn wel regelmatig updates voor, bij clonedrive is dit nihil.

Nero images is 1 van de vele formaten die ondersteund wordt door Daemon tools, meer info kun je terugvinden in de handleiding (http://www.daemon-help.com/)
Op de eerste pagina staat gelijk wat er allemaal ondersteund wordt aan formaten.

Hey, erg bedankt.

Die andere clonedvd, ondersteunde geen neroimages.

Kheb hem geinstalleerd en het gaat goed...
Inderdaad heel eenvoudig en efficient. En eigenlijk wel sneller bij het instellen van de images dan nero imagedrive...

Achjah, neroimagedrive compatibel met vista zal voor nero 9 zijn:p

Hartelijk bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan