problemen acer travelmate 2310

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karin1809

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Goedemiddag. Ik ben nu bijna 2 jaar in het bezit van een travelmate 2310 van acer.
Tot aan een week geleden totaal geen problemen gehad.

Nu sinds een week heb ik opstartproblemen, hij start moeilijk op, start bepaalde programmas niet op en blijft tijdens het opstarten regelmatig hangen, de touchpad en toetsenbord en de aan/uit knop werken dan totaal niet.

Als ik de accu eruit haal en hem na een kwartier weer erin doe start hij wel goed op.

Nu keek ik net bij energie beheer en blijkt dat mijn energiemeter van de accu blijft hangen op 7% terwijl het lampje aangeeft dat de accu vol is. Haal ik de stekker van de stroom eruit dan geeft hij direct aan dat er lage accuspanning is en ik moet overschakelen op netstroom.

Hebben al deze problemen (laden accu en opstartproblemen) te maken met de accu of is er iets anders aan de hand?

En zo ja, zit er dan niets anders op om een nieuwe accu te kopen of zijn er nog tips zodat mijn accu wel weer volledig oplaad?

hoi, is je probleem al opgelost ??want ik heb ook een travelmate 2310 en heb nu problemen met mijn toetsenbord en eigenlijk uberhaubt alle knoppen op mijn laptop. Niks werkt.

Ik heb als workaround een externe toetsenbord en muis aangesloten met USB

problemen met acer travelmate 2310

ik heb hetzelfde probleem gehad, waarschijnlijk is de batterij versleten.
als je de batterij eruit trekt en de laptop puur en alleen op de netvoeding opstart

blijft de laptop met "intern" toetsenbord en muis het doen

ik zou het leuk vinden om te weten of het bij ook geholpen op deze manier werkt, dan weet ik of het een driver probleem is.

Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde probleem gehad, waarschijnlijk is de batterij versleten.
als je de batterij eruit trekt en de laptop puur en alleen op de netvoeding opstart

blijft de laptop met "intern" toetsenbord en muis het doen

ik zou het leuk vinden om te weten of het bij ook geholpen op deze manier werkt, dan weet ik of het een driver probleem is.

hoi,

Bij mij doet de laptop het ook weer als ik de batterij eruit haal en puur op netvoeding opstart. Mijn interne toetsenbord en muis doen het ook weer
Ik heb nog geen nieuwe batterij uitgeprobeerd. Jij??

Porblemen Acer Travelmate

Ik heb de oude batterij half gesloopt en werk nu gewoon op netvoedig,
wel voorzichtig bij het slopen van de connector van de batterij, je kan heel gemakkelijk kortsluiting maken dan komt er wat rook en wat vonken vanaf.

Ik was niet van plan een nieuwe batterij te kopen................
Maar als we beiden hetzelfde probleem hebben dan zal het wel een kleine software "fout" zijn waardoor je niet met een lege batterij kan werken en een nieuwe moet kopen...........

Hoe is het afgelopen met de Acer ?

Beste mensen,

Mijn Acer is ook slechts drie jaaroud en heb exact dezelfde problemen als jullie schetsen.
Heeft het niet gebruiken vd accu de problemen verholpen ?
Of was het toch de driver ?

aan de driver kon ik niks veranderen, ik heb het binnenwerk van de batterij eruitgesloopt en that's it................
de laptop is in ieder geval lichter :-)

Nou mensen, ik heb ook problemen met die neppe accu van acer 2310. Ik ben toen naar een winkel geweest, en die zeiden dat het een kwaal is van de travelmate2310 serie. Je kan er dus niks aan doen, behalve een nieuwe accu. Ik vind alleen veel te duur, dus bij het opstarten laat ik de accu er gewoon uit. Daarna wel terug stoppen natuurlijk want anders word heel je laptop scheef aangezien de accu deel uitmaakt van de constructie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan