PC start auto op uit slaapstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,
ik heb een probleempje, als ik mijn pc in slaapstand zet start die na 4 sec uitgeweest te zijn weer op, hoe kan dit verholpen worden?

Groetjes marco!

Probleem is opgelost!

onder apparaat beheer heb ik bij Muis, toetsenbord + netwerk kaart een vinkje weg gehaald bij

Rechtermuisknop op hardware -- eigenschappen -- tab blad energiebeheer -- dan vinkje weghalen bij dit apparaat mag de computer uit slaapstand halen oid

Mij systeem wil niet meer in slaapstand! Ik schakel dus slaapstand in, dan gaat et beeldscherm uit, maar de pc blijft gewoon bezig en als ik met de musi beweeg, wordt het beeldscherm weer actief?!?

(os: vista, 2,4 ghz, 2 gig geheugen, 8800 gts)

Mij systeem wil niet meer in slaapstand! Ik schakel dus slaapstand in, dan gaat et beeldscherm uit, maar de pc blijft gewoon bezig en als ik met de musi beweeg, wordt het beeldscherm weer actief?!?

(os: vista, 2,4 ghz, 2 gig geheugen, 8800 gts)

In vista is er enkeld wel wat veranderd! als je slaapstand doet, gaat die in het XP bekende StandBy,,, Zet je hem in SluimerStand gaat die in de xp bekende slaap stand;)

Mischien dat je hier wat aan hebt

Inderdaad, sluimerstand heeft nu wel een gewenst effect, maar een tijdje geleden deed hij het toch echt anders :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan