Rare error met Trackmania Nations

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyberio

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Hallo,

Ik heb sinds gister een rare error met Trackmania Nations, een online racegame!
Ik heb dit nog nooit gehad en ik weet niet waar door het komt. De game is Up to date en het ligt verder ook niet in aan mijn internet. Sinds dit dilemma heb ik ook last van Lag op de game ..

Hier een plaatje van de error:

Weet iemand een oplossing? Heb trouwens paar dagen terug de pc nog gescant en spyware etc.

Heb dat programma wel eens op m'n pc gehad. Hij vond wel wat maar hij verwijderde bijna niks, daarvoor moets ik de echte versie hebben.

Dus dat heeft ook niet veel nut ..

Laatst bewerkt:
Als ik met CCleaner registry problemen herstel dan? Zou dat helpen? :)

Ik zou de game morgen wel herinstalleren .. Word nu een beetje laat :) Ik laat wel wat weten, nog bedankt voor je hulp alvast!

Gr. Cyberio

ben ook nog ff verder aan het zoeken

maar morgen verder ja

okidoki:thumb:

Begin met het herinstalleren van DirectX9c.

Heb je iets van StarForce op je PC staan? dan kun je dat met dit progje verwijderen.

Het is een visual basic melding opgeroepen door een foute driver, welke is onduidelijk.

Het bestand bestond dus al ja :P
Ik heb hem opnieuw geinstalleerd ;) Zou het probleem dus nu opgelost kunnen zijn? ^^

Dat zip bestandje over dat StarForce doet het niet. Weet uberhaupt niet eens of het wel op m'n pc staat, wie weet :P Maar dat zip bestandje doet het dus niet, er komt dan dit te staan: "Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd"

Doet het niet. Hij zegt dat de bestaande website niet kan worden geopend of hij kan bestand niet vinden.

Wachten tot hij weer beschikbaar is, of even zelf zoeken naar rd2_starforce_clean.zip.

Hier staat er heel veel over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan