attachment opent niet in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjet

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Sinds enige tijd openen de attachements bij email (Outlook) niet meer in Word. Ik moet het bestand eerst opslaan als een een Word bestand om het te kunnen lezen.
Idem als ik het bestand wil openen via Start. Het lijkt er op dat er een instelling is veranderd maar ik heb geen idee waar/welke. Kent iemand dit probleem (en de oplossing!)

Wat je kunt doen is het volgende. Open verkenner en zoek een betreffend Word document. Houd de Shift toets ingedrukt en klik dan met rechts op het document. Kies hier openen met...Kies dan voor microsoft word en als 't niet in de lijst staat even ernaar zoeken. Vink vervolgens onderaan het tabblad "dit programma altijd gebruiken aan"
De word documenten worden dan weer met word geopend.

grts

Wat je kunt doen is het volgende. Open verkenner en zoek een betreffend Word document. Houd de Shift toets ingedrukt en klik dan met rechts op het document. Kies hier openen met...Kies dan voor microsoft word en als 't niet in de lijst staat even ernaar zoeken. Vink vervolgens onderaan het tabblad "dit programma altijd gebruiken aan"
De word documenten worden dan weer met word geopend.

grts

Helemaal gelukt. Dank je wel!

Marjet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan