Werkt Crysis op deze videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wars149

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Dit klopt beslist niet, een Sempron is een langzame budget-processor van AMD, stuk minder (snel) dan de Athlon, net zoiets als bij Intel de Celeron de budget-uitgave is en een stuk minder dan de Pentium.
Jouw Sempron loopt maar op 2000Mhz..., of, als het Socket AM2 is, maar 1800Mhz

En dan dit: heb je alle nieuwe drivers, ook de eventuele onboard-drivers, voor Vista geinstalleerd?

Mijn Crysis wil niet ik heb ati 9200 als ik hem wil spelen komt er Uw videokaart is niet hoog genoeg weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen met mijn ati 9200?

[smod edit] Afgesplitst van http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=326535 [/smod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
nou,, waarschijnlijk niet,, maar als het wel zo is,, dan wel heeeel slecht,, met maar 7 fps ofzo

hij zal het waarschijnlijk wel doen , maar wel heeel slecht,
een vriend van mij heeft crysis ook kunnen spelen met een Nvidia 6200 en P4 2.0Ghz
maar wel heel slecht

daar hebben we niet veel aan :P
mb's zegt niet alles :P
het kan een hele langzame zijn
een hele snelle
of een shared,, dat is helemaal niks,
welke heb je daar dn op
en welke processor

Mijn Crysis wil niet ik heb ati 9200 als ik hem wil spelen komt er Uw videokaart is niet hoog genoeg weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen met mijn ati 9200?
Ik heb je vraag een eigen plek gegeven, het is niet de bedoeling "in te breken" bij iemand anders zijn/haar topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan