• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitgaven materialen, hoeveel keer product is uitgegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepidoe

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
Wie kan mij helpen,

Ik werk als vrijwilleger bij een revalidatie centrum en wil een programmatje maken van uitgaven materialen en hoeveel keer dat product is uitgegeven

Het gaat om het volgende.

Dit heb ik zelf al gemaakt in Exel

Heb 10 kollommen van A tot L gemaakt.
En rijen van 1 tot 150
Nu staat in kollom H een nummer.

Deze rij verwijst naar een artikelnummer! (1 tot 150)

In rij J komt een datum van uitleveren.

In rij L komt een datum van retour.

De is de vraag hoeveel keer is dat product in de rij uitgegeven.(dit kan eventueel op een ander tabblat)
In de andere kollommen staan gegens van het product onderander in B,D,en F (In deze staan maten van het product)
In kollom A,C,E en G staan product gegevens.

Eindelijk gevonden hoe ik een bijlage kan toevoegen

De bedoeling is dat ik zou moeten zien (stoelnummer 1 tot 150) hoeveelkeer deze zijn uitgegeven in een jaar, als deze retour zijn gekomen.

Ik hoop dat dit wat duidelijker is als wat hierboven is beschreven.

Kees

Laatst bewerkt:
Beste poepidoe,

Zet je maaksel hier eens neer, hoeven wij niet te gaan puzzelen.
Voordeel je formules worden gelijk in de goeie cellen geplaatst, denk ik. ;)

Beste poepidoe,

Zet je maaksel hier eens neer, hoeven wij niet te gaan puzzelen.
Voordeel je formules worden gelijk in de goeie cellen geplaatst, denk ik. ;)

Gebruik indien nodig fictieve gegevens.

Kan je in het vervolg voor een beter titel van je vraag zorgen aub? Al de vragen in dit deel van het forum gaan over Excel...

Kees, zip je bestand met Winzip of Winrar, en voeg dat dan bij.