Ik heb sind mei 2006 een laptop van HP. Nu heb ik sind 1 jaar steeds last van een vervormd trillend beeld. Dit is niet continue, maar wel heel storend. Computer is al 3x terug geweest bij HP, maar hun kunnen het niet constateren dus is het ook niet opgelost. Kan nu niet meer bij ze terecht omdat de computer buiten de garantie valt. Ze schrijven steeds in hun brief dat ik moet kijken of de software/hardware wel compatibel is met XP. Nou ik kan je vertellen dat dat zo is. Ik heb de laatste software al gedownload van de bios en videokaart, maar dat heeft ook niets opgelost.
Ik heb ook het menu help van beeldschermadapters al doorlopen maar dat leverd ook niets op.
Is er iemand die mij misschien kan helpen met een surgestie wat ik eventueel nog meer kan doen. HP heeft meegedeeld dat het 350,00 euro kost om het op te lossen, maar dat is de andere 3x ook niet gelukt, verder trekken ze hun handen er van af.
HEEEEEEEEEEEEEELP
Ik heb ook het menu help van beeldschermadapters al doorlopen maar dat leverd ook niets op.
Is er iemand die mij misschien kan helpen met een surgestie wat ik eventueel nog meer kan doen. HP heeft meegedeeld dat het 350,00 euro kost om het op te lossen, maar dat is de andere 3x ook niet gelukt, verder trekken ze hun handen er van af.
HEEEEEEEEEEEEEELP