wat kan ik nog meer doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
ik had was last van een trage pc nu heb ik het eea opgevold een spy sweeper aangeschaft deze heet 13 spyware verwijderd echter is mijn pc nog steeds traag merk geen verschil.
Wat bestaat er nog meer wat m ijn pc zo traag maak en wat moet ik hiervoor aanschaffen?
ik heb al emido gebruikt en ccleaner wat door jullie is verzocht wat kan ik nu doen?

Begin eens met het gratis progje Ad-Aware -> Klik

Daarna:
gooi alle tools die Microsoft biedt er eens overheen:

Start -> bureau acc. -> systeemwerkset

en vervolgens schijfopruiming en defragmentatie.

Hoe reageert de computer nu?

Spybot Search and Destroy= SPYWARE?

ik zag ddat Spybot Search and Destroy freeware is ik dacht dat freeware produckten ook niet echt goed waren en juist daar spyware in zit verborgen klopt dit?

Nee / ja / kan / hoeft niet / misschien / weet het niet..........................

dat antwoord geldt voor freeware in het algemeen en voor

Ad-Aware en Spybot Search and Destroy, geldt:

Nee, zéér zeker zit daar géén spyware in.

immuseren?

bedankt voor je reactie, ik ben nu spybot aan het draaien en kwam de optie immuseren tegen dit heb ik gedaan maar er blijven nog 19 optie over die niet geimmuseert konden worden wat houd dit eigenlijk precies in ben ik nog niet beschermd of zo??

Sorry, zelf werk ik niet met spybot, dus daar durf ik geen advies over te geven. Wacht svp even op een andere reactie.

Dan is het de bedoeling dat je immuniseert.
Op dat groene kruis klikken bovenin links.

ok heb ik gedaan echter kom hij 19 stuks niet immuseren ik neem aan dat ik dit voor lief kan nemen tijdens het draaien zie ik dt hij cooltoolbar heb gevonden even gekeken hoe ik dit kon verwijderen via google maar dit blijkt nog niet zo eenvoudig toch?
Is Combofix wat kom ik hier ook verder mee ik wordt echt gek van die trage ps en dat ik maar geen schone pc kan krijgen ben al een week bezig met eea.
Kunnen jullie via een log eergens kijken wat er allemaal speeld in mijn pc?

momenteel draait hij ja ik zal de 2 optie daarna doen na dit zal ik weer reageren vast bedankt weer

ik zou niet weten hoe ik de gevonden prbleem moet verwijderen ik zie hier nl.geen button

ik zie dat hij een probleem heb gevonden vervolgs pak ik de recht muisknop en zie hier geen optie verwijderen of iets degelijks en het is niet de bedoeling om deze optie,s te repareren neem ik aan ze moeten verwijderd worden, ben opnieuw aan het scannen omdat ik de optie reparen heb gebuikt kijk of dit wat doen (^%&^($*#$(%^)O)

Je moet zorgen dat er een vinkje voor de problemen staan, dan heb je boven in het scherm de optie "Problemen repareren". Je hoeft niks met je rechter muisknop te doen.
(Spybot S&D)

dit heb ik gedaan nu draaitr spybot weer en zal dus niets meer tegen moeten komen zo hoewel ik nog niet op nieuw heb opgestart werk mijn pc nog wel erg traag ?

Ok spybot heeft zijn werk gedaan mijn pc is niet meer zo traag meer.
Blijkt dat mijn pc nog niet helemaal schoon is omdat spybot weer een probleem had gevonden.
En heb het volgende gedaan;
pandasoftware (heeft niets gevonden?)

http://housecall.trendmicro.com/ heb ik 1 keer laten scannen heeft toen 3 gevaren gevonden deze konden niet worden verwijderd vervolgens heb ik dit laten zitten. Nu lukt het mijn niet meer om een scan te voltooien krijg steeds verschillende meldingen of hij
en loopt steeds vast

ZIjn er nog meer site waar ik terecht kan?

Doe even een schijfopruiming.
Probeer daarna nog eens een scan bij trendmicro en kom erachter waarom ze die 3 zaken niet kunnen verwijderen. Naar mijn weten geven ze altijd wel iets van een advies oid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan