Sneltoets voor verzenden email in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Ik gebruik nu Outlook 2003.
Heel handig, zeker als je veel mailt, is de sneltoets Alt+E om een bericht te verzenden.
Veel sneller als me de muis naar boven om over RSI nog maar niet te spreken.
Nu heeft een kennis van me Outlook 2007 en heb ik geprobeerd dit ook in deze versie te vinden.
De hint van Microsoft zelf werkte in ieder geval niet (weet niet mer uit mijn hoofd welke ). Volgens mij ALT+S
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HP012303961043.aspx

Heeft iemand wel de juiste en werkende sneltoets te pakken kunnen krijgen ? Zou me heel goed uitkomen !

Probeer eens control-N, dat maakt in 2003 (dus wellicht ook in 2007) ook al een nieuw item aan (dus mail als je in mail staat, contact als je in contactpersonen staat, etc)

Beste Rene
dank maar Ctrl N is voor het (aan)maken van een nieuw bericht en dat werkt ook in 2007.
Het gaat om de functie " verzenden " zodra het bericht gereed is.
In 2003 werkt dat uitsteken met Alt-E maar dit werkt niet zo in 2007.
Wat is het dan wel ?

Staat er geen _ onder het teken in het knopje verzenden? Dit zou dan de sneltoets zijn (met alt). Ik heb hier geen Office 2007

Laatst bewerkt:
k heb het bekeken maar er staat bij Verzenden geen underscore onder 1 vd letters.
Maar dit bracht me wel weer op een ander idee om eens rond te kijken bij de diverse acties of daar geen hulptekst bij staat.
En gevonden CTRL+ENTER.
Getest en werkt. Zelfs uitgevonden dat het bij de geavanceerde opties email staat (kan je aan of uitvinken).
Fijn het te weten en dat het werkt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan